Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

@midtvestagurken2

Jeg blev inspireret af din anmeldelse, det er jo så sjældent der sker noget i Silkeborg.

Vejret kaldte jo godt nok på afslapning i skyggen, men jeg måtte lige tjekke de bryster, og det var bestemt turen værd. 

Jeg kan fuldstændig genkende det du beskriver. Hendes tungekys var ikke specielt dybe og inderlige, men ellers var der topkarakterer på alt andet.

Pænt og rent sted og ganske anonymt med parkering tæt på. Hun skriver i annoncen at hun går op i at de intime dele er rene, så jeg frygtede at kassevis af vådservietter skulle forstyrre legen. Jeg tog bad ved ankomst, og der var heldigvis ikke den mindste antydning af noget i den retning. Tværtimod - mens jeg havde gang i nogle orale øvelser til hende, så blev lillemand ganske opstemt og savlede ganske meget. Jeg har oplevet at nogle piger så sniger sig til at tørre lidt af inden de starter på det orale. Nalin grinte bare lidt af det, og sagde med et smil "kom så med kalorius".

Hun bliver desværre ikke vanedannende, for fuglen flyver snart igen fra området. Så de får noget at glæde sig til der hvor hun lander.

Og til alle dem i Silkeborg, som i meget lang tid har efterlyst nyt på thai fronten. Så er det altså nu, at der er kommet noget ungt, velformet, smukt og behageligt selskab til byen. Så hvis I ikke allerede er ramt af ferie, så må der nok “planlægges” en hurtig sygedag for at nå det.

Rigtig god fornøjelse.

Redigeret af Storspilleren
-

Skrevet
  • Author

Storspilleren skrev, for 2 timer siden:

@midtvestagurken2

Jeg blev inspireret af din anmeldelse, det er jo så sjældent der sker noget i Silkeborg. 

Jeg kan fuldstændig genkende det du beskriver. Hendes tungekys var ikke specielt dybe og inderlige, men ellers var der topkarakterer på alt andet.

Jeg er glad for at høre at du også havde en god oplevelse 😀

Noget kunne tyde på at forholdene så småt er ved at ændre sig, og at de gode thai oplevelser er begyndt at komme til Silkeborg. Lad os håbe at det fortsætter.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.