Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

For et par uger siden blev jeg fristet af en mærk pige, som jeg måtte se om levede op til annoncen.

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=19124

Hun blev valgt udfra billederne, selvom jeg godt ved at de aldrig er den ægte vare, men hvis du er til tits & ass, er hun et godt bud. Ringede op og fik adressen i Valby. ringede op igen ved ankomst og skulle skråt over gaden.

Hun er 160-165 cm høj, vægt omkring 55 kg, og i hvert fald en D-skål. Valgte en time til 1400 kr.

Jeg vil ikke udpensle seacen for meget, men fremhæve et par highlights

Fik en fantastisk gang megafransk til roden :D som er det bedste som jeg nogensinde har prøvet. Blev nødt til at returnere fornøjelse :-P inden vi afsluttede anden omgang med engang doggystyle. Nice ass!!!!

Sex - 10/10

Ansigt - 9/10 - lidt kortere hår end modellen på billederne

Krop - 9/10 - utroligt velformet.

Serviceniveau - 10/10 - Professionel og serviceminded. Der mulighed for bad

Skrevet

Men, vil du mene det er hende på de bileder, bare med kortere hår ?  (dvs. kroppen passer til billederne)

Skrevet
  • Author

Formentligt ikke, men hun har store bryster, en dejlig røv samt et kønt ansigt.

Jeg blev ihvertfald ikke skuffet.

Skrevet

Er du sikker på at det er det rigtige link? Da pigen jeg smsede med ikke hedder Deborah. :o

Skrevet
  • Author

Det gjorde hun, da jeg var der. Annoncen er ændret en smule, så det kan være at pigen er blevet udskiftet.

Skrevet

Det gjorde hun, da jeg var der. Annoncen er ændret en smule, så det kan være at pigen er blevet udskiftet.

Der står i teksten at hun hedder Mary nu.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.