Hop til indhold

Recommended Posts

Yep jeg besøgte hende sidst hun var i Danmark, faktisk i midten af marts, hvilket også var hendes sidste dag på arbejde. Jeg vidste ikke, om hun ville komme tilbage, derfor gad jeg ikke at skrive en anmeldelse. Men det kan jeg så gøre nu, så meget som jeg nu kan huske fra den dag.

Jeg skulle faktisk besøge Silvia, som også var i huset, og som havde fået flere gode anmeldelser på eroguide ().

Jeg ringede til Silvia og fik aftalt en tid og tog afsted mod Østerbro. Ved ankomsten til stedet ringede jeg igen og blev lukket op og så op til første sal hvor pigerne boede. Da jeg kommer ind på værelset, var der 3 piger, men jeg kunne ikke finde Silvia og jeg fik at vide at hun lige var gået. Jeg sagde at det ikke kunne passe for jeg har lige snakket med hende og har aftalt en tid. De snakkede sammen på deres eget sprog og sagde bagefter at jeg kunne vælge en af dem til samme pris. Sonja var også på værelset i sit frække lingeri, så jeg valgte hende i stedet. Hun var ikke blev anmeldt før så jeg vidste ikke hvad jeg sagde ja til, men kunne ikke modstå hende, for jeg vil sige at hun er meget smuk, faktisksmukkere i virkeligheden end på billederne og rigtig fræk ung krop med dejlige (Silikone) bryster. Jeg betalte 1200 for en time og så startede festen.

På det tidspunkt reklamerede de med kys og superfransk som en del af prisen (Nu kan jeg se at hun tager 100kr for kys). Men fandt hurtigt ud af at kys ikke var inkluderet, for hun vendte bare ansigtet hver gang jeg nærmede hende. Senere begyndte hun at sutte med kondom, så jeg fik heller ikke noget superfransk. Det blev så sex i forskellige stillinger, hvilket var okay. Efter første omgang lå vi et stykke tid hvor jeg prøvede at snakke til hende men det lykkedes ikke, da hun ikke kunne tale meget engelsk, så i stedet begyndte hun at massere mig med noget bodylotion. Igen ikke noget speciel men der var også okay, for nu var der jo ikke den slags massage jeg var kommet for. Bagefter tog jeg anden runde med hende og et bad til sidst og en time senere stod jeg på gaden.

Det jeg kan huske fra den dag er, at det var en kedelig omgang, for der var bare ikke noget indlevelse og engagement fra hendes side. Hun lå bare på sengen enten med lukkede øjnene eller kiggede ud i loftet, så jeg var godt nok skuffet, for de andre piger på stedet var anmeldt til at levere noget super GFE-oplevelse.

Nu ved jeg ikke, om det var på grund af hendes sidste dag, at hun var sådan, måske var hun blevet for træt og bare tænkte på at komme hjem. Det kan også godt være at hun ikke tændte på mig og at der ikke var noget kemi i mellem os, eller om hun bare er sådan generelt.

Det eneste jeg tog hjem fra den oplevelse, var at jeg havde sex med en meget smuk pige. Jeg vil også tilføje at selvom hun var fraværende, var hun stadig med på sex i forskellige stillinger, så det var ikke fordi at hun sagde nej til noget som helst. Men det var bare en kedelig omgang.

Jeg vil ikke besøge hende igen, men jeg vil nok heller ikke fraråde nogen at gøre det. For der er gået 1½ måned siden jeg besøgte hende og meget kan jo have ændret sig. Det kan jo være at hun måske er blevet meget mere servicemindet, i hvilket tilfælde må I meget gerne anmelde hende, for så kan det være at jeg også vil overveje at besøge hende igen.

Jeg ved ikke om I kan bruge denne anmeldelse til noget men det var i hvert fald min oplevelse. Jeg håber at I får mere ud af det, end jeg gjorde, hvis I besøger hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...