Hop til indhold
Knaldperlen

Fanøgade, Østerbro er fin - hvis man søger spansktalende ebonypiger

Recommended Posts

Hejsa,

Flere har haft negative kommentarer til ebonystedet på Fanøgade, højt ulige gadenr. Jeg synes man skal tage det med et solidt gran salt - jeg har i hvert fald med min seance idag nået op på et par gode oplevelser med store, høje, flotte ebony-piger på adressen, selv om man kan blive irriteret over det rod pigerne har i fotos og telefonnumre.

Idag var det tid at boltre sig med nr. 2 pige, som kunne matche beskrivelsen. Denne gang hed pigen Serena, tlf. 9143 6311 med dette billede:

Hun var en nærmest overstrømmende sød pige, som umiddelbart lød som en amerikaner… Nærmere bekendtskab afgjorde, at hun var af cubansk afstamning (det lød troværdigt) med familie i Spanien. Kommunikation udover beløb og seksuelle tilbud krævede reelt et spanskkursus eller Google Translate... Ca. samme historie gjaldt for Sheila27 i november '13 jf. nedenfor.

Serena er ca 170 høj, velpolstret uden at være fed, ingen tatoos eller piercinger, men med en omgang silicone i barmen. Jeg var lige ved at bede om at måtte tage et billede af hendes flotte bagdel. Jeg købte en time og startede med at slikke hende - ganske vellykket… Derpå div. slags fransk inden en baghyler. Derpå pause udfyldt med Google Translate-underholdning - inden hun så blev udsat for nok en slikketur og en gang missionær...

Jeg hyggede mig i november '13 med en anden stor, høj, flot ebony-pige på adressen. Hun gik under navnet Sheila27, dengang tlf. 5333 9854. Hun er måske pt. i den luset indrettede kælder i gulstenshuset på Katrinedalsvej, Vanløse: http://side6.dk/resultatside/?q=sheila27 - dengang var det bl.a. med dette billede:https://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_05_2014/post-11455-0-32926700-1400959620.png. Hendes tlf. idag er tlf. 5333 9854 og 8191 2095.

Det pudsige med Serena fra idag var, at hun i den grad lignede pigen på det billede, som Sheila27 har på sin profil på side6:  - og som i øvrigt har en ekstrem lighed med Sheilas billeder fra november 2013. 

Serena er på Østerbro til den 4. juni - og rykker efter det oplyste derefter til den den luset indrettede kælder i gulstenshuset på Katrinedalsvej… Men beholder telefonnummeret. 

Min konklusion er, at hvis man går efter piger med ovennævnte telefonnumre - så er der en chance for at få et rimelig godt ebony-knald. Om man køber en hel time? Tja… Jeg har hver gang ringet og booket 1/2 time - og har så købt ekstra tid hurtigt i seancen. Prisen for en time med "alt" er 1.500 kr. og en halv time 800 kr.

Redigeret af Knaldperlen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg undgår Fanøgade mest pga den meget lidt diskrete indgang.

Har dog haft nogle af mine bedste købepiger på Katrinedalsvej..og nogle af mine dårligste!

Det er noget svingende standard de kører med,på de to steder.

Redigeret af Stormtrooper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg undgår Fanøgade mest pga den meget lidt diskrete indgang.

Er det der, hvor der er et vaskeri lige overfor?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige præcis X!

Man står til fuld skue når man står der..ikke så fedt hvis man er kendt i området.

Nej, hvis jeg var kendt eller boede i området, ville jeg også holde mig langt væk.

Lækker sexet negerpige eller ej: Her ville skammen over eventuel afsløring vinde over naturens kalden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Caty med den store røv to gange nu. Gode oplevelser begge gange. Ved ikke om hun er der længere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fanøgade er sgu da et fint sted ; )

Diskretionsmæssigt eller pigemæssigt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...