Hop til indhold

Evergreen Relax Spa

Featured Replies

Skrevet

Der var jo ikke rigtig nogen der vidste noget om dette sted efter ejerskifte, så jeg tog en for holdet og besøgte stedet i dag.

Tidligere var det mere sex end massage og nu er det så massage uden ekstra. Hun er til gengæld ret dygtig til massagen og så er hun utrolig serviceminded. Indtil videre er hun alene på pinden så hun ender nok med at skulle hyre andre, da hun ellers skal styre både spa og massage på en gang.

Hun har gjort en del ved stedet og da jeg ankom var der også en kvindelig kunde, så hun forsøger virkelig at få et seriøst/grønt sted op at stå. Hun taler også ret godt dansk og kaldes vistnok Cake, den fangede jeg dog ikke helt.

Så hvis I leder efter et sted med en god massage, en god service og en lidt anderledes spa oplevelse, så er det absolut et besøg værd.

https://herbalsteammassagearup.dk/

Redigeret af Golffjols

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.