Hop til indhold
knallert

kvindens indbyggede overlegenhed

Recommended Posts

Ved du hvad tegneserien hedder præcist? Den er godt tegnet, jeg kan godt lide stregen og farverne. Og angående det med at hun kan få så meget tissemand hun vil. Det undrer mig faktisk den dag i dag, hvorfor det er sådan.

Det gælder jo langt de fleste piger. Hvorfor tillader vi mænd det? Hvad ville der ske hvis det var omvendt? Hvordan ville kvinderne reagere?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved du hvad tegneserien hedder præcist? Den er godt tegnet, jeg kan godt lide stregen og farverne. Og angående det med at hun kan få så meget tissemand hun vil. Det undrer mig faktisk den dag i dag, hvorfor det er sådan.

Det gælder jo langt de fleste piger. Hvorfor tillader vi mænd det? Hvad ville der ske hvis det var omvendt? Hvordan ville kvinderne reagere?

jeg kender ikke noget til tegneserien, faldt bare over den 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet er vel at der er ca. lige mange mænd som kvinder, men der er mange kvinder, der ikke vil have tissemand eller kun sjældent - og så er der de kvinder der bare lader stå til og bliver uattraktive - det benytter nogle få kvinder sig af til at få meget tissemand og endda tjene penge på det.

Så løsningen må være at få flere kvinder til at løse op og gøre mere ud af sig selv  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Mænd går efter kvantitet-kvinder efter kvalitet.

Det er problemet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mænd går efter kvantitet-kvinder efter kvalitet.

Det er problemet.

Ihvertfald ikke for mit vedkommende - jeg fravælger bevist, overvægtige og kedelige kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg hørte for en del år siden en udsendelse på P1, hvor nogen højtuddannede (jeg tror det var psykologer, psykiatere, filosoffer osv.) diskuterede mentale forskelle på mænd og kvinder. Jeg husker desværre ikke anledningen, men slutreplikken glemmer jeg aldrig:

"Vi kan vel koge det ned til, at mænd spreder sæd og kvinder samler sæd."     Og så var udsendelsen slut! :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ihvertfald ikke for mit vedkommende - jeg fravælger bevist, overvægtige og kedelige kvinder.

Nå da og ja. Men med kvantitet var det nu antal podninger jeg tænkte på.

Jeg har iøvrigt haft det kanon lækkert med en let overvægtig, men absolut ikke kedelig kvinde. De to mærkater hører ikke nødvendigvis sammen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja vi kvinder er jo forskellig.. og heldigvis for det. .der er vel en til alle.. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...