Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Dieve er absolut vidunderlig.🤩😘😋

https://nympho.dk/n26374/dieve#profile-reviews

Hun er smuk med dejlige former og det virker til at man må godt tage lidt fat og det gør hun i hvert fald også gerne selv.

Søger du ægte GFE, vil jeg påstå at det er Dieve du skal besøge.

Der er lidt indledende formaliteter med anvisning af bad, vask, mundskyl og deo, men så starter showet altså også i soveværelset.

Intens øjenkontakt, tungekys som var vi kærester, slik alle vegne, kærlige berøringer og lidenskabelig sex skaber for mig en perfekt GFE oplevelse og det var hvad jeg fik.

Genbesøg? Ja tak!

Vores møde fandt sted i en fin lejlighed i Nordhavn med en og god seng. Stedet er ganske diskret hvis det er et issue for nogen.

Hun er velanmeldt rundt i verden, som hun selv skriver i sin annonce. Og med god grund. Jeg kan som det nok fremgår, også klart anbefale et besøg.

Hun fortalte at hun er DK i juli måned inden hun rejser videre.

Redigeret af Detektiven
gramma

Skrevet
Detektiven skrev, 1 time siden:

Dieve er absolut vidunderlig.🤩😘😋

https://nympho.dk/n26374/dieve#profile-reviews

Hun er smuk med dejlige former og det virker til at man må godt tage lidt fat og det gør hun i hvert fald også gerne selv.

Søger du ægte GFE, vil jeg påstå at det er Dieve du skal besøge.

Der er lidt indledende formaliteter med anvisning af bad, vask, mundskyl og deo, men så starter showet altså også i soveværelset.

Intens øjenkontakt, tungekys som var vi kærester, slik alle vegne, kærlige berøringer og lidenskabelig sex skaber for mig en perfekt GFE oplevelse og det var hvad jeg fik.

Genbesøg? Ja tak!

Vores møde fandt sted i en fin lejlighed i Nordhavn med en og god seng. Stedet er ganske diskret hvis det er et issue for nogen.

Hun er velanmeldt rundt i verden, som hun selv skriver i sin annonce. Og med god grund. Jeg kan som det nok fremgår, også klart anbefale et besøg.

Hun fortalte at hun er DK i juli måned inden hun rejser videre.

Jeg ser om jeg kan få en aftale i hus i løbet af weekenden for det lyder fantastisk

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.