Hop til indhold
Gæst

Gå til første ulæste indlæg

Recommended Posts

Gæst

Jeg synes ikke at denne funktion virker efter hensigten, i hvert tilfælde ikke hver gang.

 

Jævnligt havner jeg i toppen af side xx, hvor der faktisk er skrevet flere (ulæste) indlæg på side xx-1,  altså mangler jeg at se nogle indlæg i forhold til udgangspunktet. Dette er selvfølvgelig utilfredsstillende.

 

Andre der har oplevet noget lignende???

 

En del af problemet er nok, at det 'kun' opstår en gang i mellem. :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes ikke at denne funktion virker efter hensigten, i hvert tilfælde ikke hver gang.

 

Jævnligt havner jeg i toppen af side xx, hvor der faktisk er skrevet flere (ulæste) indlæg på side xx-1,  altså mangler jeg at se nogle indlæg i forhold til udgangspunktet. Dette er selvfølvgelig utilfredsstillende.

 

Andre der har oplevet noget lignende???

 

En del af problemet er nok, at det 'kun' opstår en gang i mellem. :oops:

 

Skrev ovenstående for ca 2½ måned siden og som sædvanlig ingen form for reaktion fra ledelsen, måske fordi de ikke kender svaret, måske fordi de finder spørgsmålet irrelevant, ikke let at vide. :???:

 

Noget tyder på at ovenstående kommer til syne, når der er så mange indlæg i en tråd, at de fylder mere end en side.

Så bliver man sendt til øverst på side 2 uanset om der findes måske 15 indlæg på side 1, som man aldrig har set; så det er nok noget at en tilsnigelse at kalde funktionen "Gå til første ulæste indlæg".

Faktisk kan den være mere vildledende end vejledende at der så ikke altid (læs ofte) er sammenhæng mellem kommentarer og svar, når/hvis man starter halvvejs inde i en debat :mad: eller en anden tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor gemmer den funktion sig henne?

 

Du skal i oversigten trykke på den runde prik eller stjerne lige til venstre for et indlæg. Er der en stjerne er det fordi du selv har bidraget til tråden.

 

En god ide kan også  være at bevæge musen hen over det tomme område til højre for overskrifterne - og så klikke på den lille sorte pil, der fremkommer og se både første og sidste indlæg samtidigt

 

Ja, der er flere sjove funktioner, ikke alle har fundet eller turdet eksperimentere med - f.eks stjernen/solen lige ved siden af den grønne forstørrelseglas øverst til højre - så kunne mange spørgsmål om det samme undgås  :idea:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...