Hop til indhold

Dårlige oplevelser, hvad er det dog der sker...?

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes der er mange anmeldelser i øjeblikket om dårlige oplevelser. Jeg har selv haft 5 i streg, hvilket er højst usædvanligt. Er det mon sommeren, nye piger der ikke gider eller noget helt tredje?? Hvad er det dog der foregår?

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 16 minutter siden:

Jeg synes der er mange anmeldelser i øjeblikket om dårlige oplevelser. Jeg har selv haft 5 i streg, hvilket er højst usædvanligt. Er det mon sommeren, nye piger der ikke gider eller noget helt tredje?? Hvad er det dog der foregår?

Der kan være flere grunde til, og ofte skyldes det en kombination af årsagssammenhæng, hvor kunderne er blevet mere for kritiske og stiller højere krav, og hvor pigerne har for lidt forstand på deres job.

Skrevet

Har der ikke altid været mange dårlige anmeldelser? Den store forskel fra tidligere synes jeg har været, at vi ikke har en lille klan af super-GP’ere med legende status, som mange anmeldte igen og igen, og som altid fik ros med på vejen. For 3-4 år siden var det piger som Barbara, Lena, Lizbeth, Nina, Serrano, Matylda og en håndfuld andre, som fik masser af roser med sig. Men ja, vi mangle legenderne - dem vil vi have tilbage!!

Skrevet
Mook skrev, for 3 minutter siden:

Der kan være flere grunde til, og ofte skyldes det en kombination af årsagssammenhæng, hvor kunderne er blevet mere for kritiske og stiller højere krav, og hvor pigerne har for lidt forstand på deres job.

Eller at det er rygtedes i den store verden at man kan kommer til København og tjene en masse penge, uden at gøre sig umage. Og det er jo helt sikkert rigtigt - særligt, hvis man ikke har planer om at komme igen og have “stamkunder”, man føler sig tryg ved.

Skrevet
Cornell skrev, for 3 minutter siden:

Eller at det er rygtedes i den store verden at man kan kommer til København og tjene en masse penge, uden at gøre sig umage. Og det er jo helt sikkert rigtigt - særligt, hvis man ikke har planer om at komme igen og have “stamkunder”, man føler sig tryg ved.

Exactly )

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.