Hop til indhold
Molke

Tøz til FIST søges

Recommended Posts

Har ekstremt svært ved at finde kvinder der virkelig kan fistfuckes med en hel hånd

Enkelte mener de kan, men det holder sjældent helt, og 3-4 finger har været max, hvilket de forstår ved fist :-S

 

Er der nogen herinde der kan anbefale en kvinde der magter en hel hånd i Fissen og nyde det ??

Skulle der være en der magter anal udblokning også, ville det være tæt på drømmen/fantasien

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Uden at forhåbenligt tale over mig så tror jeg nok bly tilbyder det.

Jeg er ikke sikker men tror det så hæng mig ikke op på det.

Blys: hvis jeg tager fejl undskylder jeg meget.

Hilsen mor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt OK. Jeg gør det som hovedreglen ikke, mén. ;) Men nu bor jeg jo slet ikke i jylland, så det er vel næppe aktuelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv, du skulle nok have besøgt Miss Kinky Line mens hun var aktiv... hun kunne rumme en hel del i enden har jeg ladet mig fortælle :)

Hvad blev der egetlig af hende? Nogen der ved om kun kommer tilbage til scenen igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lovede generalt mere end hun magtede at holde når vi snakker Fist og anal udblokning

Så det var lidt spild af penge desvære

Hun var en ok lækker MILF ellers

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maj-pigen i Fredericia, og Kira i Odense, har begge taget min ret store hånd hele vejen. Kira er tilmed ung, slank og sprød :)

Har en aftale med Kinky Josefine i Skanderborg, kl 9 i morgen, også til fisting. Skal nok lige melde tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...