Hop til indhold

Alina - København

Featured Replies

Skrevet

Link: https://nympho.dk/n34489/alina

Tog chancen og smuttede forbi hende her, som lige er ankommet. Det er helt sikkert hende på billederne, dog lidt retoucheret, bl.a. er et par store tatoveringer fjernet, f.eks. en der fylder det meste af højre lår.
Hun er sød og rar, og bestemt servicevenlig, store ægte bryster, men forvent ikke den lidt uskyldige pige annoncen lægger op til.

Jeg kommer ikke igen, da jeg tænder lidt af på de tats der, men det skal jo ikke stoppe jer der synes den slags er fedt )

Redigeret af CarlB

Skrevet

Tak - virkede hun generelt engageret? Det er det indtryk jeg får, når du skriver "bestemt servicevenlig" men vil bare være sikker:)

Gode kys med tunge?

Jeg blev også tiltrykket af det lidt uskyldige look, så jeg er lidt på vippen nu

Skrevet
  • Author
mvargo skrev, for 6 minutter siden:

Tak - virkede hun generelt engageret? Det er det indtryk jeg får, når du skriver "bestemt servicevenlig" men vil bare være sikker:)

Gode kys med tunge?

Jeg blev også tiltrykket af det lidt uskyldige look, så jeg er lidt på vippen nu

Hun var sådan set både smilende og engageret, og ikke bange for tungekys, hun var bare en anden type end jeg havde regnet med.

Redigeret af CarlB

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Virkede hun til at være indlevende / tilstede? Var der god øjenkontakt? /Lars

Skrevet
CarlB skrev, for 2 timer siden:

Link: https://nympho.dk/n34489/alina

Tog chancen og smuttede forbi hende her, som lige er ankommet.

Tak for det. Jeg havde en aftale med hende i går aftes da hun lige var landet, men jeg endte med at aflyse…

Nu ved jeg at det var fint…jeg er meget mere til den uskyldige pige på billederne end tatoveringer etc.

😀

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.