Hop til indhold

Frække Tulle - Østervrå

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/451813

Har besøgt Tulle før, men nu er der kommet ny annonceID og derfor ny anmeldelse. Nem aftale på SMS og man parkerer bagved ved et hus med naboer udenfor Østervrå i en lille landsby. Tulle er sød og rar og hun har et pænt ansigt. Kroppen er en buttet, brugt “mor”krop med en hængemave foran. Stedet er meget uhumsk og da vi kommer op ovenpå og ind i bollerummet, lugter der stadigvæk af sved mv. efter forrige besøg. Vi afregner de 600 kr. for en halv time, som der står i annoncen og går i gang. Midt i det hele stopper hun op og siger, at jeg altså kun har betalt for et kvarter med de 600 kr. for en halv time koster 800 kr. Så vi skal se at blive færdige… Øhhhh nej Tulle… Der har ALTID stået 400, 600 og 1.200 kr. for hhv. 15, 30 og 60 minutter i dine annoncer. Det påstår hun hårdnakket at der ikke gør og det ender med, at vi må checke hendes annonce, hvor hun godt kan se, at jeg har ret og det skal ændres, hvad det så ikke er blevet her et par uger efter. Tror I pikken gider stå model til det? Jeg gik uforløst derfra og det er sidste gang, jeg besøger Tulle. Det er ikke i orden…

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.