Hop til indhold

En anekdote fra en slikmund 🤪

Featured Replies

Skrevet

@JenniferRomantica skrev en kommentar i tråden om at give finger, som mindede mig om noget vildt lækkert:

"hvis du ikke stopper med at stoppe lige når det føles godt så slår jeg dig snart”🤣

Historien handler egentlig ikke om det samme, men citatet bragte mig tilbage til et vidunderligt minde 🥰

Jeg mødte en kvinde sidste år, som jeg havde den mest vidunderlige samhørighed med. Vi var på tantrakursus sammen og blev parret på en madras, uden at have vekslet et ord med hinanden inden. Da hun lagde sig ved siden af mig, faldt vi bare ind i hinandens øjne og imens alle andre lavede tantra øvelser lå vi bare fortabt i hinandens øjne i 45 min. 😍

Det endte med at jeg tog med hende hjem efter kurset og det blev en af de vildeste oplevelser i mit liv 🥰

Vi kastede os stort set bare ind i hinanden og gik i krig med det samme på en madras midt i stuen foran pejsen.

Da vi havde været i gang LÆNGE kravlede jeg ned imellem benene på hende og slikkede hende. Hun nød det tydeligt og reagerede så vidunderligt. Da hun var ved at komme lå hun helt forkrampet og vi var helt oppe på kanten... Men i stedet for at vælte udover i orgasme, så var det lige som om at gassen gik af ballonen og hun røg helt ned på måske 20% ift. de 99.9% hun lige havde været.

Det er jo helt naturligt og sker ofte i første møde at de "kikser" (min kones udtryk) og man lige skal derop et par gange eller tre før det lykkes, så jeg satte farten ned og startede forfra med at bygge op.

Det hele gentog sig tre gange og jeg besluttede mig for at stoppe, for at det ikke skulle blive en jagt eller føles som præstationspres, så jeg lå og nussede og kyssede hendes inderlår og gjorde klar til at gå videre til noget andet.

Da jeg ville glide op over hendes krop, kyssede jeg lige hendes klitoris farvel og så røg hun på et splitsekund fra 20% til 80% og vred sig voldsomt. Ja ok, tænkte jeg, så giver vi det da lige et skud mere.

Det endte med at slikkede hende i mindst en time og nok nærmere halvanden. Mindst 20 gange var hun helt oppe på kanten, men blev ved med at gasse af i stedet for at komme, så vi kunne bare blive ved uden at det blev for meget. Jeg fik grundigt brug for flere teknikker, som jeg har prøvet kortvarigt med andre uden den store respons, men med hende var enhver berøring fra min tunge kilde til enorm lyst og nydelse. Hun kom aldrig, men sagde de vildeste søde ting 💗

Jeg endte med at trække mig ud af kontakten til hende selv om vi sagtens kunne have fortsat. Jeg tænkte at vi trængte til lidt at drikke og at det ville være fint med en lille snak inden vi skulle sove, så vi også kunne lære hinanden lidt at kende. Jeg var godt klar over at vi havde været dygtige og sikkert havde været i gang en 3-4 timer, men jeg fik et chok da jeg kiggede på telefonen og det viste sig at vi havde været i konstant seksuel kontakt i over 7 timer 😱🔥🤪

Dagen efter elskede vi stort set hele dagen indtil jeg skulle køre og der lykkedes det at få hende til at komme ved oral. Hun skreg så højt at jeg var nervøs for om naboerne ville ringe efter politiet, på trods af at vi var ude på landet med langt imellem husene 🤣😍

Lorteliv 🥰

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.