Hop til indhold

Sjove Google translate oversættelser igen igen

Featured Replies

Skrevet

Så dukkede den op igen-)

Denne gang på dansk.

https://annoncelight.dk/showad/454948

Er sgu sjovt at de bliver ved med at bruge samme text med forskellige navne og fotos.

Tror at det er femte eller sjette gang jeg ser den, men må indrømme at jeg griner lige meget hver gang. Specielt af de her passager:

"Jeg er en sød, kasseret og naturlig kvinde", "fine ægte C-skåls bryster, stramme, krydrede og barberede brystvorter" og "massage med lækre håndklæder opvarmet med olie"

Synes jo at det er lidt synd at hun er kasseret når hun nu ser så dejlig ud, men måske er det pga. de stramme krydrede bryst vorter 🫣🤣

Jeg er naturligvis overbevist om at hun er fake, men skulle nogen kunne modbevise det, hører jeg det gerne, for hun ser godt nok dejlig ud 🫣

Skrevet

Hvis det der er C-skåle, så tør jeg ikke møde en F-skål! 😱

Skrevet

Eller denne sætning med nyt ord i dansk. Min fantasi slår ikke helt til her:

græsk for din urinstrøm, hvis du giver mig fingeren, og du kan finde ud af det

Skrevet

“Græsk for din urinstrøm”🤣🤣🤣🤣.. Jeg har simpelthen ikke engang fantasi til hvordan det foregår🤷🏼‍♀️😂😂..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

“Græsk for din urinstrøm”🤣🤣🤣🤣.. Jeg har simpelthen ikke engang fantasi til hvordan det foregår🤷🏼‍♀️😂😂..

Jeg får grumme billeder, som jeg slet ikke tør beskrive 😱

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.