Hop til indhold

En sanselig rejse med Dark Sugarbabe

Featured Replies

Skrevet

Det var en af de der helt perfekte, lune sommerdage i København, hvor luften sitrer af forventning. Jeg havde aftalt et stævne med Dark Sugarbabe, og spændingen i kroppen var ikke til at tage fejl af. Allerede fra start var oplevelsen upåklagelig jeg blev nemt og diskret ledt lige til døren.

Da døren åbnede sig, blev jeg mødt af en utrolig varm og venlig velkomst, og kort efter stod jeg med et glas kolde, perlende bobler i hånden. Den perfekte icebreaker til en eftermiddag, der skulle vise sig at blive alt andet end ordinær.

Nogle gange er man bare så heldig at møde et menneske, man klikker med i samme sekund, man udveksler det første blik. Præcis sådan var det her. Dark Sugarbabe besidder en sjælden aura, der formår at balancere det sofistikerede med det dybt fristende. Hvad der startede som en uforpligtende og blød flirt, udviklede sig hurtigt til en legesyg og passioneret udforskning af hinandens fantasier.

Det hele eskalerede fra en intim introduktion til en absolut sensuel date, hvor alle hæmninger langsomt smeltede væk. Vi tog os god tid til at udforske hinandens kroppe, kysse os frem og finde præcis de knapper, der fik os begge til at sitre.

Højdepunktet blev en ubeskriveligt lækker og våd oplevelse, hvor vi fuldstændig tabte os selv i den intense, erotiske stemning. Det er sjældent at møde en kvinde, der i den grad går op i gensidig nydelse. Hendes evne til at give, samtidig med at hun tager imod med så meget passion, gjorde oplevelsen fuldkommen magisk.

Hvis du leder efter en intim, sensuel og dybdegående erotisk oplevelse i København med en kvinde, der virkelig forstår kunsten at forføre, kan jeg kun give min varmeste og mest syndige anbefaling til Dark Sugarbabe.

https://www.darksugarbabe.com/

Skrevet

Hallo, prøv og tjek hendes hjemmeside, som er så fint er linket til...🤪

Skrevet
Keegan skrev, for 3 minutter siden:

Hallo, prøv og tjek hendes hjemmeside, som er så fint er linket til...🤪

Jeg har sende en sms til hende men ikke fået et svar

Skrevet

Jamen så ved du jo, hvordan du kommer i kontakt med hende...

Hvis du så også læser lidt på hjemmesiden, så vil du finde ud af hvilke dage og tider hun træffes. Som bonusoplysning til dig, så træffes hun ikke efter kl. 12 på torsdage i ulige uger. Så du skal med andre ord ikke forvente svar i dag😜

Skrevet
Outdoor76 skrev, for 6 timer siden:

Nogle gange er man bare så heldig at møde et menneske, man klikker med i samme sekund, man udveksler det første blik.

True 😍

Also thank you for an amazing date 😊 It was a lovely and HOT experience in every way. 🔥

Reading your review gave me a big smile again. I'm looking forward to our next hot and wet date 😍

Kisses from Dark S

Skrevet
Keegan skrev, for 2 timer siden:

Hvis du så også læser lidt på hjemmesiden, så vil du finde ud af hvilke dage og tider hun træffes. Som bonusoplysning til dig, så træffes hun ikke efter kl. 12 på torsdage i ulige uger. Så du skal med andre ord ikke forvente svar i dag😜

Thanks

As written in my biography I’m a private girl with a normal job and family, just doing this sugardating in my freetime and very much for my own pleasure. So I’m not on 24/7 as some girl, both regarding answering massages and making appointments.

That’s why I also just operate with dates by appointment some time ahead.

I try to answer everyone, but I can only do that when I’m free of other things. And sometimes I’m really spammed with a lot of messages so something can be forgotten. I do my best 😇

My standard schedule is on my HomePage is with a little more detail

Even week Monday (from around 15.00), Tuesday all day, Friday (from around 15.00), Saturday all day and Sunday all day

Odd weeks Monday to noon, Wednesday (from around 15.00), Thursday all day and Friday to noon

It doesn’t mean I allways can meet due to every slot in this schedule, but its a good start position.

@Keegan normal I’m free Thursday in Odd weeks to appointments, but still only some time ahead. 

Off course its just my general schedule, things happensin my life, as everybody else, according to jo, chlidrens school and other things.

Hope this cleares something.  

Kisses Dark S 😘

Skrevet
Bgo skrev, for 2 timer siden:

Jeg har sende en sms til hende men ikke fået et svar

I’m sorry, if I haven’t answered. I have some messages on SMS, which I can’t answer because of some technical setup by sender. Maybe that’s the problem.

If you have just been writing today, maybe its just a time issue 😊svar

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.