Hop til indhold
Guest nr21

brylle pigerne

Recommended Posts

Guest nr21

Er der en beskrivelse af pigerne nogle steder? :)

Er en ung fyr på 22 som elsker den klassiske slanke og lille thai kvinde. Hvem af pigerne skal man vælge? Ønsker lidt god massage og gerne efterfulgt af handjob eller fransk? Og hvad er fuldpakken. Hvordan foregår det?

Er helt ny! Ikke betalt for noget "ekstra" før :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej nr21. Jeg er selv 24 år og har været i brylle mange gang og får rigtig god massage af dem. Sidste gang fik jeg anbefale af Suisi om jeg kan prøve Risa og det var skønt. Hun er en lille pige med søde smile og dejlig pige. Nu er jo kun Suisi Patty og Risa. Alle tre piger er meget søde og føler mig altid velkommen. . Så tage nu af sted til brylle.

Handy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nr21

Aftaler man tid på forhånd eller hvordan fungerer det? og hvad er prisen for f.eks. 30 min massage med evt. fransk? er de i bikini under massagen eller fuldt påklædte? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

sidst jeg var hos suisi fik jeg en gang b2b der var aftalt inden jeg kom, simpelt hen en skøn oplevelse at suisi massager hele kroppen med sin nøgen krop, og derefter en skøn afslutning, mener prisen er 1200 for en time i dejlig selskab med suisi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

er der mulighed for ekstra fx HJ - eller er det ikke på tale

Brylle er beskrevet meget detaljeret i et par strenge der ikke er særligt gamle.

Prøv at søg på *Brylle*, og *Suisi*. Der finder du svar på dit spørgsmål, og meget andet ;)

Men kort: Ja der er mange muligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...