Hop til indhold

Varm sex, Odense

Featured Replies

Skrevet

Hun har været i Odense for et par måneder siden på et kendt sted nær UCL ved havnen.
Den gang kaldte hun sig Coco. Jeg skrev en anmeldelse den gang: https://www.eroguide.dk/forum/topic/213641-odense-coco-en-lidt-lunken-oplevelse/#comment-1762431

Hun er ganske ægte. Billederne passer udemærket, men regn med lidt moms på livviden. Hun var lidt mere buttet end billederne antyder.
Jeg skrev en lidt fesen oplevelse. En discountoplevelse er nok mere rammende. Tænk 600 for en halv time. Jeg fik udemærket sex og blev tømt, men der var ingen jubel bagefter. Hun er sød og imødekommende, men det er en meget standard oplevelse. Ikke fordi du skal ud af døren i en ruf, der er bare ikke megen indlevelse.
Hendes engelsk er meget dårlig, så lad være med at forsøge at købe ekstra ydelser. Selv om hun skriver BJ uden, så var det med. Jeg tvivler lidt på hvorvidt hun forstår, hvad der står i annoncen.
Når det er sagt, så kunne jeg sagtens finde på at besøge hende igen.

Redigeret af Havkatten

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.