Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Lige en lille anmeldelse her i sommervarmen.

Jeg har længe tænkt tanken om at ville prøve en ombygger eller en shemale. Sandy blev så mit valg til at tage min mødom. Sandy er sød og rar. Ret smugt ansigt. Hun hendes balder og lår er noget smadret efter formentlig implantater som har drillet.

Er lidt imponeret over at de har fået lavet en lille fin fisse på hende. Dog ikke så dyb og hun er heller ikke super berøringsvenlig dernede.

Vi startede ud med blow. Min pik og nosser var smurt godt ind i hendes røde læbestift. Midt i det hele rejste hun sig, og tog en lille flaske i køleskabet, som hun åbnede og ville have mig til at sniffe. Inhalerede lidt at det, og hostede. Duftede at lim eller autolak. Hun sluttede videre og så blev jeg beordret ned på ryggen og hende øverst til lidt ridning. Hun er jo ikke så dyb, så det var ikke hele pikken der kom ind. Hun blev vendt om i missionær og efter lidt tid hev hun mig ud og puttede mig i røven. Drt var straks noget bedre, og jeg skubbede forsigtig i bund. Hun pev lidt i starten, men så gik det ellers fint. Jeg ville så skifte stilling til doggy, men da jeg tog den ud var der så lidt uheld med ud, så hun gjorde rent og af med gummiet. Hun afsluttede mig med blow.

Alt i alt en fin oplevelse og så er det prøvet.

Kommer ikke igen, da jeg nok savner at slikke fisse også, og nok holder mig til ægte hunkøn fremover.

Er ikke helt sikker på om anmeldelse her skal i thai, for der er jo absolut ingen massage. Og er jo en GP som de piger fra resten af verden. Men så må en superbruger lige hjælpe med flytning.

https://annoncelight.dk/showad/369071

Skrevet
frddblk skrev, for 30 minutter siden:

Hun afsluttede mig med blow.

Tak for den gode anmeldelse, godt at høre at du fik udvidet din horisont lidt. Det er fandme irriterende at hun ikke er født som kvinde, har kigget på hende mange gange, hun er ret fræk at se på. Men har ikke overvejet at kaste mig ud i sådan en oplevelse, det med shemales osv. har aldrig rigtig sagt mig noget. Lige præcis hende her kunne dog overvejes 😇

Og så til mit spørgsmål, dik du lov at komme i munden på hende?

Skrevet

Hvordan ved man det ikke er en kvinde??

Skrevet
Milner skrev, 1 time siden:

Hvordan ved man det ikke er en kvinde??

Det har været oppe og vende en del gange gennem årene her, hvor det er blevet mere end antydet at hun har skiftet køn. Jeg er stødt på hendes annoncer mange gange, så hun er langt fra ny i gamet..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.