Hop til indhold

AFLYST!! Gangbang i København Lørdag d. 18/07/26

Featured Replies

Skrevet

Arbejder I med en tolerance på de “mindst 15 cm”? Hvis ja, hvad er den så?

Hvad er usikkerheden på jeres måleinstrument?

Må man medbringe sit eget måleinstrument?

(Jeg skulle spørge fra en ven)

Skrevet
  • Author
ToxicWaste skrev, 1 time siden:

Arbejder I med en tolerance på de “mindst 15 cm”? Hvis ja, hvad er den så?

Hvad er usikkerheden på jeres måleinstrument?

Må man medbringe sit eget måleinstrument?

(Jeg skulle spørge fra en ven)

Hahaha 😂

Skrevet
Miss Christina skrev, den 1.7.2026 at 00:06:

Håber I tager godt imod tiltaget. Mere info her:

Dit link er ikke aktiv, hvis mere info ønskes

Skrevet
  • Author
Swarley skrev, Lige nu:

Dit link er ikke aktiv, hvis mere info ønskes

Nej, har ikke lige fornyet annoncen, og man kan ikke slette opslag på dette forum mig bekendt. Jeg prøver i stedet at søge arrangører af gangbangs - du ved. Nogen med netværket til det. 😇

Skrevet
Miss Christina skrev, for 3 minutter siden:

Nej, har ikke lige fornyet annoncen, og man kan ikke slette opslag på dette forum mig bekendt

Er arrangementet aflyst, eller hvordan skal dette forstås?

Skrevet
Miss Christina skrev, for 3 minutter siden:

Nej, har ikke lige fornyet annoncen, og man kan ikke slette opslag på dette forum mig bekendt.

Du kan bede administratoren om dette, eller få superbruger til at flytte det.

Miss Christina skrev, for 4 minutter siden:

Jeg prøver i stedet at søge arrangører af gangbangs - du ved. Nogen med netværket til det. 😇

Hvad mener du. En der allerede har en liste med mulige deltagere eller en wingman der hjælper dig med afholdelse samt tager sig af tilmelding. Deltager netværket er vil når det er opslået herinde

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 11 minutter siden:

Er arrangementet aflyst, eller hvordan skal dette forstås?

Fik ingen tilmeldinger - og selvom der er meget tid endnu, så tror jeg mere på hjælp fra andre.

Swarley skrev, for 7 minutter siden:

Du kan bede administratoren om dette, eller få superbruger til at flytte det.

Hvad mener du. En der allerede har en liste med mulige deltagere eller en wingman der hjælper dig med afholdelse samt tager sig af tilmelding. Deltager netværket er vil når det er opslået herinde

En der har netværk og tiden til at sætte det op :) Og tak for tippet. Vil se om jeg kan få en til at fjerne opslaget.

Skrevet
Miss Christina skrev, for 32 minutter siden:

Fik ingen tilmeldinger

Det er måske svært at finde deltagere en lørdag middag midt i sommerferieperioden.
Mange mænd mellem 50 og 65 er gift, og har bedst mulighed en tilfældig tirsdag i september.

Skrevet
  • Author
Julius skrev, for 2 minutter siden:

Det er måske svært at finde deltagere en lørdag middag midt i sommerferieperioden.
Mange mænd mellem 50 og 65 er gift, og har bedst mulighed en tilfældig tirsdag i september.

Mega god pointe. Hmm 🤔

Skrevet
Miss Christina skrev, for 45 minutter siden:

Fik ingen tilmeldinger - og selvom der er meget tid endnu

Og så mine 2 cents:

Nu vil jeg mene, at der er en del flere egenskaber, end en pik på over 15 cm, der vil medvirke til, at det bliver en go’ oplevelse for dig og dit GB. Men du vil måske hellere ha’ nogle store pikke, der holder 3 min. og lusker ud af bagdøren (altså døren til lokalet) - end nogle på 13 cm, der kan komme 3 gange og bliver ved i en time?

Så at kræve en bestemt størrelse er efter min mening ret arbitrært - og en smule latterligt. Og er i hvertfald nok til, at jeg aldrig ville overveje at deltage i dit arrangement. Og nej, det er ikke fordi, jeg ikke kan opfylde kravet 😀

Redigeret af ToxicWaste

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.