Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/292307

Jeg besøgte Loren og det var en blandet oplevelse. Startede egentligt ok ud med kys og kram, men efterhånden som akten udspillede sig, lå det fast at vi ingen kemi havde. Efter lidt halvfesent blow uden kondom hvor hun mest bare brugte hånden og middelmådig sex hvor hun brokkede sig over jeg var for tung, ville jeg slikke hende men det fik jeg ikke lov til og med ordene “no licking” måtte jeg gøre mig færdig med hånden. Stod på gaden efter 45 min og havde betalt 2300 for en time .

Positivt at stedet er diskret og hun åbner hurtigt døren, og at hun har neutral shampo så man ikke skal dufte af fremmed parfume/sæbe.

Jeg giver 4 ud af 10 og kommer ikke igen. Jeg kan derfor ikke tilslutte dig de øvrige mange positive anmeldelser. Øv.

Skrevet
Asger87 skrev, den 30.06.2026 at 20:27:

https://annoncelight.dk/showad/292307

Я посетил Лорен, и впечатления были смешанные. Началось все неплохо: поцелуи и объятия, но по мере развития событий стало ясно, что между нами нет никакой химии. После довольно вялого минета без презерватива, где она в основном использовала только руку, и посредственного секса, во время которого она жаловалась на мой лишний вес, мне захотелось ее лизнуть, но мне запретили, и со словами «не лизать» мне пришлось кончить рукой. Через 45 минут я стоял на улице, заплатив 2300 за час.

Положительные моменты: место уединенное, дверь открывается быстро, и у нее нейтральный шампунь, так что от вас не будет пахнуть посторонними духами/мылом.

Я ставлю 4 из 10 и больше сюда не вернусь. Не могу согласиться с многочисленными положительными отзывами. Практика.

Skrevet

Hi!

I don’t think you say all that is true.I never let people leave me place before time and I never say something bad abaut people look or weight.If you didn’t like something in me serviss why you didn’t tell me that ?

I think I know who you are.I mention in me profile, that I don’t work with addicted people, so ofcorse I will not give you to lick me if I see you have used drugs.But you didn’t left me place before time, you leaved it on time and forget something btw.

So if you decide to ruine me reputation or had bad day, telling lies here and don’t think is nice.I always respect me guests, same like they respect me.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.