Hop til indhold

Navnløs kvinde, Hvidovre

Featured Replies

Skrevet

Troede hun var dansk, da hun hurtigt svarer på pletfri dansk på SMS, men hun er italiensk.

En spørgs oplevelse fra start til slut.

Om billederne er hende? Måske, måske ikke. Der er kommet et par silikone patter til siden, og alden på 31 kan også være 41 eller 51. Hun holder sig godt, stram og trænet, men er ikke 31 længere...!

Hun styrer fra start til slut Først beordret om på maven, massage, også med silipatterne, blå handske på, fingeren op, der bliver den mens hun skiftevis ridder omvendt og sutter! Stram styring hele vejen!

Annoncen siger, hun gerne sutter og tager ladningen i munden uden kondom, det passer ikke, alt er med kondom.

Ok lejlighed i Hvidovre, men man passerer mange åbne døre i sommervarmen på svalegangen inden man rammer den rigtige lejlighed for enden.

En spøgs og arbejdsom dame, ikke dårligt, men kommer ikke igen. Mest fordi jeg i mit stille sind troede hun var dansk...

https://annoncelight.dk/showad/449135

Skrevet

Surt med din oplevelse.

Jeg tænker at du ikke havde søgt på annoncenummer herinde inden dit besøg.

Det kan altid anbefales at se om andre har haft oplevelser, gode som dårlige, med en annonce.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.