Hop til indhold

Private swinger fester

Featured Replies

Skrevet

Hvad med at have et forum for private swinger fester herinde, kunne det ikke have interesse for mange? Og hvis ikke her, er der så nogen der har links til andre steder, der ikke er gennem klubberne?

Skrevet

Det tror jeg ikke der bliver lavet, dette er jo et forum for betalingssex.

Lignende forslag har været oppe før og blev afvist, argumentet var bla. at så kunne der også laves et forum for par søger par, par søger fyr, osv. osv. -Og blev dermed skudt ned..

Skrevet
  • Author

Modtaget! Så er der jo altid vores sexevents 👍🏼

Skrevet

Det står jo i beskrivelsen, hvad "Sexevents" er beregnet til.
Det er ikke forbeholdt gangbangs med betalende deltagere, selvom det er de eneste events, der annonceres.

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jeg tænker da sagtens man kunne oprette sådan en tråd i sexevents men jeg er ikke sikker💁‍♀️.. Men det ville virke mærkeligt andet☺️..

Altså, et sexevent kunne jo sagtens være flere GP og kvinder, der inviterede til åben aften med en mindre skare mænd. Gratis for pigerne, mændene dækker festens udgifter 😇

Skrevet
AGB skrev, for 10 minutter siden:

Altså, et sexevent kunne jo sagtens være flere GP og kvinder, der inviterede til åben aften med en mindre skare mænd. Gratis for pigerne, mændene dækker festens udgifter 😇

Det er faktisk liiidt det fredags bar er💁‍♀️🤣..

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Det er faktisk liiidt det fredags bar er💁‍♀️🤣..

Mjaaa det tænker jeg jo også det er 🤷🏻‍♂️😝 Kan bare ikke den dag. Og drømmer måske om noget som virker mindre, mere intimt, måske kun tre Q og tre M. Har prøvet det engang via Swingeren, det var ret vildt. Nu ved jeg godt præmisen herinde er betalt sex, men måske kunne man på en eller måde gøre det mere privat 😉

Skrevet
Julius skrev, for 3 timer siden:

Det er ikke forbeholdt gangbangs med betalende deltagere

Jeg mindes bare at vores gamle ven (ham som ofte var ude med riven og advarselsblokken) et par gange har påtalt at hvis ikke en efterspørgsel vedrører købesex, så hører den ikke til her på forum. Måske jeg har misset at det ikke gælder for sexevents 😚
Jeg har ingen holdning for eller i mod, så for min skyld giv den gas ) Nu skal jeg ikke opfordre til at overtræde sidens regler, men man kunne jo tage en ti'er i indgang, så er der betaling involveret.. 🤗

Skrevet

Smid det op under event ! :- ) Jeg er klar for det lyder da spænende.

Jeg tror hvis man kunne lave et event/set up hvor mændene, betalte for et lækkert sted at holde det, f.eks en hotel lejlighed, sommerhus eller andet. Sørgede for et tema og gjorde det lidt mere eksklusivt, så der var ligesom et tema over det og noget at komme for, så ville succes nok være større.

Skrevet
AGB skrev, den 30.6.2026 at 14:28:

Hvad med at have et forum for private swinger fester herinde, kunne det ikke have interesse for mange? Og hvis ikke her, er der så nogen der har links til andre steder, der ikke er gennem klubberne?

Nej. Rigtige swinger gider ikke har noget at gøre med "liderlige singlemænd" der bare skal ha noget sex.

Det er 2 forskellige ting og skal ikke blandes sammen

Skrevet
AGB skrev, den 30.6.2026 at 14:28:

På scor.dk finder du det, du søger. ☺️

Jeg synes ikke, det hører til i dette forum. Jeg ved, at folk fra swingerverdenen nogle gange bevæger sig ind i køb af sex-verdenen – og omvendt. Faktum er dog, at sex, som involverer betaling, ikke er ønsket til disse arrangementer eller i klubberne. Derfor bør det forblive på Scor og Fetlife – også af hensyn til dem selv.

Jeg tror virkelig ikke, at swingere ville synes, det var sjovt, hvis de arrangementer, de arrangerer, pludselig blev annonceret på en side for køb af sex.

🌹🌹🌹 AmmaRose

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.