Hop til indhold

Hvilke FKK klubber er de største (antal og Kvm)?

Featured Replies

Skrevet

Jeg kigger på endnu en Nytårsaften fejring på en FKK klub, siden Wellcum var så fed.

Jeg vil derfor høre hvilke FKK klubber er de største i antal af kvinder og bygning, så man ikke overrander hinanden hele aftenen?

Så hvilke fem-ti klubber er størst?

Skrevet
BigDaddiz skrev, for 11 timer siden:

Sharks og Oase ved Frankfurt, Artemis Berlin, Magnum i Dusseldorf

Jeg er helt enig. De største er nok i Frankfurt. Endvidere er der også Mainhatten

https://www.google.com/searchviewer/10?sca_esv=47fdd52eba661d26&biw=430&bih=770&output=search&svid=CAwSGxIZCgNwdnESEkNnc3ZaeTh4ZEdRM05YQndPQRgK&lqi=Cg1ma2sgZnJhbmtmdXJ0SKity8PlgICACFoVEAAYABgBIg1ma2sgZnJhbmtmdXJ0kgEKc2F1bmFfY2x1YqoBSwoLL2cvMXRkNzVwcDgQASoHIgNma2soATIeEAEiGmDFoaRPvQB433iIurdcKq6_CoGIrfGFiu_3MhEQAiINZmtrIGZyYW5rZnVydA&phdesc=fFqNeLpcZE0&sa=X&ved=2ahUKEwidjp7F0LOVAxVHMRAIHTNXMfQQkbkFKAB6BAgUEAg

Det er dog ikke den største med en rigtig fed klub.

Personligt vil jeg gerne opleve Globe i Schweiz som skulle være den største der. Prøv at læse beretning. Syntes den lyder interessant til at fejre nytår

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.