Hop til indhold

Anastasia, Odense C

Featured Replies

Skrevet

En ganske kort anmeldelse fra mig:

Jeg havde her til aften en meget festlig og ret så liderlig halv time med Anastasia fra Polen (Jeg talte i hvert fald tre energiske “kurwa”, hvilket er det eneste polske ord jeg kender).

Anastasia er en ret sexet energibombe, med masser af godt humør. Det kan sagtens være hendes egne billeder, omend jeg synes, jeg mødte mere kvinde end de signalerer, både mentalt og fysisk. Dejlige naturlige bryster, som jeg ikke fik inspiceret helt ordentlig da lingeri aldrig helt kom af. Rigtige kys, hvilket jeg ikke efterspørger normalt, men det var lækkert.

Superdejligt originalt blowjob hvorpå hun inviterede mig til at gengælde. Og så gider jeg satme godt, hehe. Missionær og doggy og så var det slut for mig.

Mere end rimelig pris ifht hvad der var i pakken. Virkeligt godt og originalt selskab. Det var fedt.

https://annoncelight.dk/showad/460904

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.