Hop til indhold

Gangbang arrangementer, hvad foretrækker I ?

Featured Replies

Skrevet

Hej alle.

Jeg er nysgerrig på, hvad flertallet af jer foretrækker, når det gælder gangbang-arrangementer.

• Hvilket tidspunkt på dagen passer jer bedst? (formiddag, eftermiddag, aften eller nat)

• Foretrækker I hverdage eller weekender?

• Hvor lang tid i forvejen vil I helst have, at et arrangement bliver annonceret?

• Hvad gør, at I vælger at deltage frem for at springe over?

• Er der noget, som værten kan gøre, der gør oplevelsen bedre eller mere attraktiv?

Jeg er interesseret i at høre, hvad de fleste foretrækker, så alle svar er meget velkomne. På forhånd tak for jeres input.

Knus

Miss Melanie

Skrevet

Hey Miss Melanie,

Når jeg har deltaget har det primært været i Kbh. (er selv fra Nordjylland), derfor passer formiddagstimerne / hverdag bedst for mig, ift. fly / dække min hobby ind under møde aktivitet. God tid til planlægning er godt for mig 2-4 uger.

Er der flere piger, er det for mig kun et plus, derudover et fornuftigt deltagerantal.

Mangler GB i Jylland synes jeg, ligger gerne sommerhus til hvis du kunne have lyst 😊

Skrevet
  • Author
ThePleaser skrev, for 6 minutter siden:

Hey Miss Melanie,

Når jeg har deltaget har det primært været i Kbh. (er selv fra Nordjylland), derfor passer formiddagstimerne / hverdag bedst for mig, ift. fly / dække min hobby ind under møde aktivitet. God tid til planlægning er godt for mig 2-4 uger.

Er der flere piger, er det for mig kun et plus, derudover et fornuftigt deltagerantal.

Mangler GB i Jylland synes jeg, ligger gerne sommerhus til hvis du kunne have lyst 😊

Mig og Nicole Gigi - er ved at få noget stablet på benene i Bording, men vi eftersøger egentlig hvornår på dagen folk bedst kan, og hvor længe i forvejen i mænd vil vide at arrangementet kommer til at foregå 🫶🏼

Skrevet

Jeg tænker at hverdags eftermiddag er bedst for dem som er i forhold. Det er ofte nemmere at gå tidligere fra jobbet for at skulle til ‘tandlægen’ eller lign som det er at komme for sent hjem. Men det er ikke sikkert at singlerne synes det samme…

Skrevet

De GB jeg har deltaget i her på Fyn, det har været om aftenen eller sidst på eftermiddagen. Det passer mig bedst.
Jeg er ikke i forhold, så jeg har ikke behov for for at lege "at gå til tandlagen", når jeg skal have "en rodbehandling" 🤣
Det vil passe mig bedst, hvis et sådan arrangement blev annnonceret 14 dage eller mere i forvejen.
Jeg har haft det luxuxproblem med 2 GB på en uge, nummer 2 blev arrangeret med meget kort tidsfrist, hvilket skulle jeg vælge 😍

Skrevet
Havkatten skrev, for 21 minutter siden:

De GB jeg har deltaget i her på Fyn, det har været om aftenen eller sidst på eftermiddagen. Det passer mig bedst.
Jeg er ikke i forhold, så jeg har ikke behov for for at lege "at gå til tandlagen", når jeg skal have "en rodbehandling" 🤣
Det vil passe mig bedst, hvis et sådan arrangement blev annnonceret 14 dage eller mere i forvejen.
Jeg har haft det luxuxproblem med 2 GB på en uge, nummer 2 blev arrangeret med meget kort tidsfrist, hvilket skulle jeg vælge 😍

• 🤣 en rodbehandling 🤣🤣🤣🤣 - -hvor mange har du tilbage der endnu ikke er rodbehandlet

Skrevet
MissMelanie skrev, for 2 timer siden:

Mig og Nicole Gigi - er ved at få noget stablet på benene i Bording, men vi eftersøger egentlig hvornår på dagen folk bedst kan, og hvor længe i forvejen i mænd vil vide at arrangementet kommer til at foregå 🫶🏼

Jeg har meget længe kigget efter det GB der skulle være mit første. Som gift fyr, så skal det være i arbejdstiden så ca. mellem 8-15 på hverdage, og i det midtjyske.

Annoncering 1-2 uger i forvejen ville være perfekt for mig.

Som en gut midt i 50erne, der aldrig har prøvet et GB før, så er der mange ting I piger kan gøre for, at I bliver valgt til. Mest af alt, så er det mine bekymringer der har gjort, at jeg endnu ikke er kommet til mit første GB. Hvad kommer der til at ske, er alle 20 år yngre end mig, kønssygdomme osv.

Jeg drømmer nu om et GB med jer 2 smukke piger. 🤩❤️

Skrevet

Foretrækker formiddage på hverdage (alternativt weekender, formiddag/eftermiddag).

Foretrækker det bliver annonceret ca. 10 dage før.

… og som der bliver skrevet ovenfor; ville ønske der var flere GB i Jylland… synes altid det er i Kbh eller Fyn -(

Skrevet
  • Author

Tak for de mange gode svar, nu ved jeg i hvilken retning vi skal tænke.

Datoen er allerede sat, 9.september - opdatering følger selvfølgelig 🫶🏼

Skrevet
chrisvero skrev, for 19 minutter siden:

Foretrækker formiddage på hverdage (alternativt weekender, formiddag/eftermiddag).

Foretrækker det bliver annonceret ca. 10 dage før.

… og som der bliver skrevet ovenfor; ville ønske der var flere GB i Jylland… synes altid det er i Kbh eller Fyn -(

Lucy/ gangbangmilf har fundet et sted i Viborg, hvor hun netop har holdt GB
Fynnyevents24 holer også GB i Jylland, men ja der er flere omkring København og så er vi også heldige her på Fyn 😍

Redigeret af Havkatten

Skrevet
MissMelanie skrev, for 3 timer siden:
  • Hvilket tidspunkt på dagen passer jer bedst? (formiddag, eftermiddag, aften eller nat)

• Foretrækker I hverdage eller weekender?

• Hvor lang tid i forvejen vil I helst have, at et arrangement bliver annonceret?

• Hvad gør, at I vælger at deltage frem for at springe over?

• Er der noget, som værten kan gøre, der gør oplevelsen bedre eller mere attraktiv?

1. Tidspunktet er underordnet, så længe det er meldt ud i god tid - jeg ændrer gerne rundt i mine mødetider for at deltage. Dog har hver sin 'tidsinterval' på døgnet selvfølgelig fordele og ulemper, jvf. mine erfaringer.

• Formiddag: Færrest der har mulighed for at deltage, men mulighed for nogle atypiske setups.

• Eftermiddag: Lidt det samme, men flere deltagere - folk kan tage tidligere fri, det så man afspejlet i antal fremmødte.

• Aften: Familie-fædrene og mænd i forhold havde sværere ved at deltage dér, men single fyre er typisk mødt talstærkt op.

• Nat: Meget få af disse i udbud, som regel svære at regne med pga. transport, ihf. indenfor Storkøbenhavn.

2. Er glad for både hverdage og weekender, dog er weekender svære at være spontante med. Piger der sætter GB op med under en uge til, plejer typisk at måtte aflyse pga. lavt fremmøde. Ikke ligeså med hverdags-GB.

3. Annonceringer over en måned forud plejer jeg at glemme er på vej, så et sted mellem 2 og 3 uger forud, er ideelt.

4. En blanding af "Hvem er hun?" / "Hvad tilbyder hun, og hvad ta'r hun for det?" / "Tilbyder hun uden kondom?"

• Attraktive billeder der lokker mig til hende, som enhver anden annonce. Særligt: Har hun billeder fra tidligere GB, så meget des bedre - de er et autenticitets-stempel.

• Prisen skal stå mål med hvad hun tilbyder. fx. Er hun til dobbelt-penetration? Anal? Air-tight? Facials? Hun behøver ikke være rutineret, være ekspert, eller tilbyde alt, men et friskt "Jeg har ikke prøvet X, men håber i kan hjælpe!" kan score mange point hos mig.

• Jo mere brug af kondom, og kontrol over hvor udløsningen må lande, des større chance for jeg springer over. Fuld forståelse for et kæmpe segment der er på den anden fløj, men sådan er vi forskellige :)

5. Først og fremmest: Vær komplet transparente med eventet :) Hvad skal der ske, hvad skal der ikke ske - hvor skal det ske, hvem er pigen/pigerne, er der en arrangør til at hjælpe i baggrunden, Gør og Gør-Ikke oplysninger.. Jo mindre plads til forvirring, jo mere glat forløber et GB sig :)

Til petitesserne: Hav lidt at drikke tilgængeligt, små håndklæder til rådighed; el. som min. lidt køkkenrulle (GB plejer at blive svedige affærer, at kunne duppe sig tør undervejs er en kæmpe gavn!), sørge for lidt dæmpet baggrunds-musik; det sætter virkelig bare stemningen mere på rette plads.

Skrevet

Weekend og gerne midt på dagen passer bedst, alternativt fredag eftermiddag.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.