Hop til indhold

Anastasia Best Anal - 0 stjerner - Frederiksberg C - KBH

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været en tur forbi Anastasia, og det kan kun betegnes som en dyr skuffelse.

https://nympho.dk/n31460/anastasia-best-anal

Det positive først:

Kommunikationen var hurtig og ligetil.

Det negative fylder lidt mere:

For det første var en af de ting der gjorde at valget faldte på hende, hendes udseende.
Der er ikke nogen tvivl om at det er hende fra billederne når man møder hende, men siden billederne blev taget har hun været igennem den sædvanlig standardificering af plastikoperationer. Hun har fået lavet brysterne større, de er okay flotte, men stenhårde, og må ikke berøres.
Derudover har læberne fået en tur også, og det var ikke vellykket.

Jeg bliver taget pænt imod i en fin lejlighed, fikser betaling for en time + anal, og får lov at tage et bad.

Da jeg kommer tilbage går hun igang med at meget uentusiastisk blowjob, og efter ganske kort tid kommer der kondom på og hun gør an til at sætte sig ovenpå mig.
Hun rider mig i et par minutter, hopper af, og finder nu glidemiddel osv frem.

Fair nok tænker jeg, så bliver det nok bedre med anal.... Men nej, hun sætter sig igen på mig, denne gang analt, men hun kæmper med at få mig ind.
Bevares, dette var da et lille selvtillidsboost, da jeg ligger i den knap så imponerende ende størrelsesmæssigt.

Men efter to minutters analsex hopper hun af, og gør klar til at jeg må tage hende bagfra, men IKKE analt. Jeg forsøgte at gøre hvad jeg kunne få at bringe hende i forskellige stillinger, men hun blev ved med at vende tilbage til et uentusiastisk håndjob. Til sidst giver jeg op og får hende i en 69'er, men her placere hun sig strategisk så det er en udemærket udsigt, men man ikke rigtig kan "komme til".

Taget i betragning af at hendes priser er i en høj ende, så var jeg træt af at jeg var ude igen efter 30 minutter.

Jeg burde nok have krævet nogle penge tilbage, men det har jeg altid været dårlig til.

I retrospekt ligger der lidt anmeldelser på hende herinde allerede, så jeg burde nok bare have researchet bedre, istedet for at lade mig blænde af en sød profil.

Skrevet

Hun har fravalgt reviews på Nympho. Det er lidt et “red flag”, og din anmeldelse bekræfter nok, hvorfor hun har fravalgt reviews.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.