Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Alia fra Sexyclub. Det har været svært at få min tid til at passe med hendes skema, men til sidst lykkedes det.

Fik at vide ved ankomsten, at hun var 10 min. forsinket. Det blev dog til 25 minutter næsten. Men det var hele ventetiden værd :) Jeg var flere gange ved at fortryde, da jeg egentlig endte med at have lidt travlt, men er glad for, at jeg blev.

Alia er virkelig en flot pige. Slank krop, suuuuperflotte bryster, den dejligste runde, faste numse og et superkønt ansigt, med nogle dejlige øjne. Og hun får en til at føle sig velkommen og at det ikke "bare er et job", men at hun faktisk nyder det hun laver. Hun er nærværende og nem at snakke med oveni

Der bliver afregnet for en halv time og uden at gå for meget i detaljer, kan jeg kun sige, at jeg virkelig nød hendes behandling. hun giver en rigtig god gang fransk og allerede der var jeg "sprængfarlig"... Så blev det til en ridetur, hvor jeg endte med ikke at kunne holde den længere... Det er sgu første gang jeg er kommet så hurtigt, men måtte overgive mig... Efterfølgende blev det til en omgang massage og en snak om løst og fast. Ville ønske jeg havde haft tid til en omgang mere, men det må blive en anden gang. Hvor man måske burde bestille en hel time i stedet. For Alia er bestemt et besøg eller 2 mere værd ;)

Pigen: 11/10

Udseende: 10/10

Service: 10/10

Stedet: 8/10

Gentagelsespotentiale: OOOOH YES :D

Og et lille link: http://sexyclub.dk/girls/alia/index.html

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad var din oplevelse da?

Alle kan jo have en dårlig dag, men det skal jo helst ikke gå ud over kunderne. Selvfølgelig er der også kemi-faktoren, men der var (følte jeg i hvert fald), god kemi mellem os.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du give lidt prisinfo? Det har de ikke besværet sig med at give på hjemmesiden.

Jeg gav 1100 for en halv time. Det er vist standard de fleste steder i København/Nordsjælland, hvis man ser andres hjemmesider. Hvad det koster med græsk ved jeg ikke..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Alia fra Sexyclub. Det har været svært at få min tid til at passe med hendes skema, men til sidst lykkedes det.

Fik at vide ved ankomsten, at hun var 10 min. forsinket. Det blev dog til 25 minutter næsten. Men det var hele ventetiden værd :) Jeg var flere gange ved at fortryde, da jeg egentlig endte med at have lidt travlt, men er glad for, at jeg blev.

Alia er virkelig en flot pige. Slank krop, suuuuperflotte bryster, den dejligste runde, faste numse og et superkønt ansigt, med nogle dejlige øjne. Og hun får en til at føle sig velkommen og at det ikke "bare er et job", men at hun faktisk nyder det hun laver. Hun er nærværende og nem at snakke med oveni

Der bliver afregnet for en halv time og uden at gå for meget i detaljer, kan jeg kun sige, at jeg virkelig nød hendes behandling. hun giver en rigtig god gang fransk og allerede der var jeg "sprængfarlig"... Så blev det til en ridetur, hvor jeg endte med ikke at kunne holde den længere... Det er sgu første gang jeg er kommet så hurtigt, men måtte overgive mig... Efterfølgende blev det til en omgang massage og en snak om løst og fast. Ville ønske jeg havde haft tid til en omgang mere, men det må blive en anden gang. Hvor man måske burde bestille en hel time i stedet. For Alia er bestemt et besøg eller 2 mere værd ;)

Pigen: 11/10

Udseende: 10/10

Service: 10/10

Stedet: 8/10

Gentagelsespotentiale: OOOOH YES :D

Og et lille link: http://sexyclub.dk/girls/alia/index.html

Fuldstændig enig i at hun levere varen og er supertoplækker men... Synes hun lugter lidt derned :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elsevier

Fuldstændig enig i at hun levere varen og er supertoplækker men... Synes hun lugter lidt derned :(

Så må du bestille tid først på hendes vagt istedet for sidst på hendes vagt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også labbet Alias lækre, glatte mis i mig, og jeg havde intet at beklage mig over. Jeg syntes, hun smagte fremragende! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde selv fornøjelsen af 45 min med Alia for 14 dage siden.

Jeg er usikker på om det er hende på fotos - men det kunne det sagtens være. Hun har et super sødt ansigt og giver en indlevende fransk (det tætteste man kan komme på økofransk uden at det er det)

Det blev til 2 afslutninger afbrudt af lidt massage. Hun virker lidt usikker i starten med det forsvinder så snart tøjet er smidt.

Eneste minus er når man kommer til SC til aftalt tid og bliver placeret i venteværelset hvor man kan sidde og høre at der bliver knallet 100% igennem på værelset ved siden af. Lidt nedtur.

Men Alia er super sød og sprød - kan anbefales :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan kan du være i tvivl om det er Alia på billederne?

Jeg har besøgt hende 2-3 gange, og det er hende der er på billederne!!!

Hun er lidt vild når hun kommer :) Slikkede hende til hun kom. Hun havde sin ene hånd i et blidt tag om min arm lige inden. Da hun kom, borede hun så lige neglene godt ned.... Lagde først mærke til det da jeg kom hjem, så det var bare en tydelig rift :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så må du bestille tid først på hendes vagt istedet for sidst på hendes vagt :)

Jeg har været sammen med hende som den første og hun lugtede stadig derned

Hun skal sku da vaske sig efter/før en ny kunde.

Men hvis man er ligeglad med lugt så er hun megalækker.

Hum kompensere hendes lugt med hendes lækre krop ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...