Hop til indhold

København: Moden Gangbangarrangør på 40+ søges!

Featured Replies

Skrevet

Denne GP er ny og søger arrangører til gangbangs på Amager. Hun har selv stedet, så du skal blot hjælpe med at finde deltagere. Kun mænd på 40+ har interesse, da hun tænder på modne mænd.

Danske Plus Size Christina på 30 år fra København Søger Voksne mænd på 40-65 år - Annoncelight

Smid en mail på [email protected], hvis du er interesseret i at arrangere events med hende i centrum.

Redigeret af Amagergangbang
Tilføjelse.

Skrevet

Er det kun mig, som kan lugte noget mærkeligt ved denne annonce/opslag??

Når nogen bruger en mail fra atomicmail.io, så kommer jeg ikke lige til at tænke på en dansker :)

Skrevet

Hvorfor skulle der være noget mærkeligt i at bruge atomicmail? Jeg har aldrig hørt om denne udbyder før i dag, men jeg kan konstatere, at det er en pendent / lillebror til protonmail.
Begge er tjenester, der fokuserer på sikkerhed og bruger kryptering. I virkeligheden burde vi alle bruge den slags tjenester, det gør de fleste af os mig selv inbefattet bare ikke.

Til trådstarteren vil jeg sige, prøv at se under allerede afholdte sexevents. Se hvem der står som arrangører. Kontake en af dem og hør om vedkommende vil hjælpe

Skrevet
  • Author

Jeg kan forsikre om at der intet fake er ved hverken opslaget eller annoncen. Og ift. til brugen af atomicmail, så var det mere af praktiske årsager, da f.eks. gmail kun tillader x antal mails pr. telefonnummer osv.

Nå ja, og så synes jeg den øgede kryptering og sikkerhed blot er et kærkomment plus, som også Havkatten pointerer 😊

Skrevet

@Amagergangbang Tjek dette link, hvor dette spørgsmål har været vendt før

Hvis man ønsker at deltage, kan man så selv skrive til hende, eller er det arrangør der skal finde deltagere.

Skrevet
  • Author
Swarley skrev, for 57 minutter siden:

@Amagergangbang Tjek dette link, hvor dette spørgsmål har været vendt før

Hvis man ønsker at deltage, kan man så selv skrive til hende, eller er det arrangør der skal finde deltagere.

Det er tiltænkt at arrangøren tager sig af tilmeldingerne.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.