Hop til indhold

View - Herning - Skal opleves!

Featured Replies

Skrevet

God aften, de Herrer.

På trods af det varme vejr, så havde jeg behov for at give mig selv en fødselsdagsgave. Der var mange interessante profiler, men jeg endte med at vælge Jenie, som jeg længe havde overvejet grundet hendes petite figur og hendes gode anmeldelser.

Området

Jeg har tidligere været i Herning, hvor jeg besøgte MESA på samme adresse. Det ligger i nærheden af kongrescenteret, og jeg tænker, at Smedegade P-plads er det tætteste parkering du finder. Det ligger i gågaden, så på den måde er det ikke diskret, men det er en privat lejlighed i en privat opgang, så intet at være nervøs over. Hun havde desværre sendt det forkerte husnummer, så da jeg for 10'ende gang havde skrevet, at døren altså stadig var låst, så kunne hun godt se, at jeg lige skulle ledes over til den rigtige dør.

Værelset

Værelset var helt fint, der stod en stor seng bagerst i midten med to sengeborde på hver side. Der var også en sofa, hvor man kunne opbevare sine ejendele. Temperaturen var fin og hun havde en ventilator kørende samtidig.

Pigen

Jenie er en flot, petit pige med en alder omkring 30 vil jeg tro. Det er helt klar hende på billederne i annoncen, dog er hendes ansigt kørt i gennem et filter, hvilket er en skam, fordi jeg synes hun så pæn ud i virkeligheden. Hun er ikke så god til Engelsk, men vi kunne godt kommunikere basale ting. Hun måtte finde Google Translate frem for at forklare at hun boede downtown i en by i Thailand, så det er cirka niveauet du skal forvente. Hun har lidt behåring forneden, bare hvis nogen går op i dette.

Akten

Jenie kører med standard thai-priser, så 1.500 kr. for 60 minutter. Der er ingen extras, så alt hvad hun tilbyder er en del af pakken.

I samme øjeblik som pengene havde skiftet hænder blev jeg nærmest snavet i gulvet. Jeg havde ikke engang fået tøjet af før hun begyndte at tage min på røven, samt tungekysse mig dybt. Det var virkelig frækt hvor ivrig hun var for at komme i gang, og da vi endelig havde fået tøjet af, sidder jeg på sengen og hun sætter sig ovenpå. Hun laver pussy-slide henover min pik mens hun kysser og slikker, og jeg ender hurtigt med fuld mast. Hun tager den herefter i munden og begynder at slikke og sutte mens jeg mærker rundt på hende, særligt hendes gode røv.

På et tidspunkt spørger hun, om jeg er klar til sex. Hun finder et kondom frem og får det monteret, hvorefter hun kravler ovenpå og rider mig. Hun går virkelig til den samtidig med at jeg bliver tungekysset på det groveste. Det er virkelig frækt og vi skiftes til at overtage styringen. Hun vil gerne skifte stilling, så vi går over i doggy. Hun giver godt med plads og lader dig virkelig gå i dybden. Med den ene hånd på hendes skulder og den anden på hendes røv, så blev der banket igennem samtidig med at hun skød tilbage og stønnede sødt. Det kunne jeg ikke holde til særligt længe, så jeg kom med et brag efter cirka 15 minutter.

Herefter blev det til lidt massage. Hun tog ikke så hårdt fat, og hvis jeg endelig skulle kritisere noget ved mit besøg, så stoppede hun af og til med massagen for at svare på en besked. Efter måske 20-30 minutter blev det tid til runde 2, hvor opskriften egentlig var den samme som før. Dog blev denne gang krydret med slik på halsen og øret, hvilket var mega frækt, og hun gjorde det tilmed af sig selv. Jeg begyndte at køre træt i doggy, så jeg lagde mig på ryggen og hun begyndte at give et handjob samtidig med at jeg blev kysset og fik slippet min nipple. Jeg kunne desværre ikke komme anden grund, selvom hun også prøvede et blowjob, men hun havde gjort det langt over forventning (og tid), så cirka 10 minutter over tid, så fik hun fred. Hun tilbød herefter et bad, hvor hun førte mig i gennem hele lejligheden. Mens jeg var i bad sad hun udenfor i køkkenet og ventede på mig. Da jeg var klar, blev jeg tilbudt noget af deres aftensmad, som jeg dog takkede nej til. På med tøjet og så lidt smalltalk, hvorefter jeg blev sendt ud af døren med et kys.

Hun fortalte, at hun skulle være i Danmark et år og i Herning en måned.

Konklusion

Jeg ville elske at besøge Jenie igen. Aldrig har jeg oplevet sådan en indlevelse fra en GP. Jeg ankom en drue og tog afsted som en rosin, hun fik virkelig slukket tørsten i mit mundvand. Hun er virkelig et kyssemonster. Jeg har nok efterhånden besøgt 20 piger, og Jenie er helt klart min nummer 1 oplevelse med Melinda efterfulgt som nummer 2 og MESA som nummer 3. Jeg giver denne omgang 10/10.

Punkter til forbedring:

• Lidt mindre mobil under besøget, selvom jeg dog selv sætter pris på hurtigt svar

Links:
Annonce: https://annoncelight.dk/showad/410056

Pige: https://annoncelight.dk/profile/Jenny1991

Skrevet

Jeg er ganske enig i at Jenie er sød og smuk, men jeg tro nu at den pige du har mødte er hende der kalder sig View. Hun er også sød og spinkel som Jenie og hun kysser meget og gerne 😃

Jeg havde nemlig bestilt tid ved Jenie men blev inviteret ind af View, og det fortrød jeg ikke men ville nu gerne have en omgang med Jenie igen....måske også hellere end View

Skrevet
  • Author
Herrrman skrev, for 54 minutter siden:

Jeg er ganske enig i at Jenie er sød og smuk, men jeg tro nu at den pige du har mødte er hende der kalder sig View. Hun er også sød og spinkel som Jenie og hun kysser meget og gerne 😃

Jeg havde nemlig bestilt tid ved Jenie men blev inviteret ind af View, og det fortrød jeg ikke men ville nu gerne have en omgang med Jenie igen....måske også hellere end View

Jeg har forsøgt at finde Views annonce, men kunne ikke lige se noget. Er der noget specielt man kan kende hende på? Det ville overraske mig at have besøgt den forkerte i hvert fald, især da jeg har skrevet til samme nummer, som Jenie også brugte i Esbjerg. 😅

Skrevet
  • Author
Luxuria skrev, for 23 minutter siden:

Hold da op, jeg kan ikke udelukke, at det er View jeg har besøgt. Jeg mindes ikke nogle modermærker på låret eller under brystet, som ellers vises på Jenies billeder. Det beklager jeg, folkens, jeg er selv ført bag lyset. 😄

Jeg ser lige, om jeg kan få en moderator til at ændre navn og links i min anmeldelse.

Skrevet

Synes det er lidt dårlig stil, at du får en anden pige end hende du skrev til..

Har selv oplevet flere gange, at de bytter annoncer og skifter navn i er væk…

Men du fik jo en fin oplevelse.. Måske jeg skulle vende forbi Wiev… eller Jenie… eller hvem der nu lige har tid-)

Skrevet

Det er fordi de er søskende og arbejder samme sted, så det bliver indenfor familien kan man sige

Jeg fik tilbudt Wiev en dag, hvor Jennie havde travlt, men takkede nej, men det skulle jeg nok så ikke have gjort

Redigeret af NP Dok
.

Skrevet

Både Jenie og Wiev er noget af det bedste lige nu, specielt hvis man er til slim piger og naturlige bryster.

Iøvrigt er de kusiner.

De er ved at være mig nogle dyre bekendt skaber.

Skrevet

Jeg må tilslutte mig fanskaren af View. Blev modtaget af en smilende slank ung pige. Et bad sammen som blev lidt langt fordi vi kyssede hele tiden, ind i værelset med masser af kys og berøring, endte til sidst i en 69, og jeg var ved at være godt og grundigt klar. View red mig inden vi kom over i missionærstilling, sikke en krop, sikker et kysseri. Da jeg var blevet rengjort bagefter, var der et par minutter tilbage som blev brugt på mere kysseri og kram, og da alarmen for tiden var gået, gik jeg glad i bad, lidt flere kys og kram inden jeg smuttede ud af døren.... Næste gang hun er i nærheden, skal hun helt klart have besøg igen. Dejlig dejlig oplevelse, nok den bedste længe.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.