Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er til stadighed ikke den mest skrivende gæst på dette forum - på trods af mange års, nu glemte beretninger.

Jeg tog chancen og besøgte Amina:

https://nympho.dk/n34247/amina#profile-reviews

(Der er vist noget med links ikke virker, men det må i løse).

Meget sjældent er jeg blev mødt af en så oprigtig sød pige. Hvis ikke jeg vidste bedre, kunne det være en ung skønhed som af uforklarlige årsager havde taget mig med hjem og givet mig en oplevelse for livet. Så ægte føltes det, at min ellers normale evne til at "holde mig kørende", desværre blev reduceret til få minutter.

Hvis du selv er i stand til at behandle andre med respekt og sørge for i begge skal have en god oplevelse - så tør jeg garantere at du får dobbelt op igen - true GFE. Meget sød, utrolig smuk (hvis man er til blanding af slavisk/asiatisk), og yngre piger hvor alt sidder.

Tror ikke det er jer med fetish PSE som skal komme her.

Hun rejser om 3 dage, og jeg tror ikke hun kommer igen.

Skrevet

Tak for fin anmeldelse. 😀

Hvordan er hendes engelsk?

Fik du lov til at slikke hende ordentligt?

Vh pg

Skrevet

Thanks for the review, and apologies for using English. I've been reading these forums for a long time but never registered until today 😊

Is she close to a metro station?

Skrevet
  • Author
pussyguy skrev, for 13 timer siden:

Tak for fin anmeldelse. 😀

Hvordan er hendes engelsk?

Fik du lov til at slikke hende ordentligt?

Vh pg

Engelsk var nogenlunde, nok til at kunne føre en langsom samtale.

Og tror du kan få lov alt hvad du lyster.

Skrevet
  • Author
fluffybear skrev, for 10 timer siden:

Thanks for the review, and apologies for using English. I've been reading these forums for a long time but never registered until today 😊

Is she close to a metro station?

Somewhat I guess. Not sure, I came by car. You could write her for adress.

Skrevet

Ved nogen om hun har telefonnr? Virkelig dårlig løsning med email hun svare ikke !

Skrevet
s3n skrev, for 7 minutter siden:

Ved nogen om hun har telefonnr? Virkelig dårlig løsning med email hun svare ikke !

Hvis du læser hvad TS skrev i lørdags, så rejser hun om 3 dage. Så mon ikke hun er smuttet hjem for et par dage siden..🤔

Skrevet
Den erfarne skrev, for 4 minutter siden:

Hvis du læser hvad TS skrev i lørdags, så rejser hun om 3 dage. Så mon ikke hun er smuttet hjem for et par dage siden..🤔

Jeg skrev til hende fra første dag og hun svare ikke. Hendes profil er oppe

Skrevet

Hendes sidste dag I DK var i går (jeg besøgte hende i går). Desværre har hun ikke planer at komme tilbage.

Hun svarede på Whatsapp.

Skrevet
Gmans skrev, for 2 minutter siden:

Hendes sidste dag I DK var i går (jeg besøgte hende i går). Desværre har hun ikke planer at komme tilbage.

Hun svarede på Whatsapp.

Hvor fandt du nummeret ?

Skrevet
s3n skrev, for 1 minut siden:

Jeg skrev til hende fra første dag og hun svare ikke. Hendes profil er oppe

Det kan være hun har haft kunder nok og har valgt nogle fra. Det kan være at de fleste har kontaktet hende på Whatsapp og hun ikke har gidet at svare på mails. Det kan også være at hun har sorteret dig fra hvis hun har vurderet at i ikke var et match, der er mange muligheder...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.