Hop til indhold

Ung pige i Aarhus. Gode priser

Featured Replies

Skrevet

Med alle de udråbstegn skræmmer hun da alle væk. Mit gæt er at du må nærmest ingenting og slet ikke uden at betale extra for alt!

Skrevet
  • Author

Mrking. Ja det er muligt. Superfransk er med i prisen. Jeg har prøvet én før med samme priser og stil og det var ikke så galt. Fortryder bare at jeg ikke har leget med hendes store patter nok. Men mit spørgsmål er, er hun ægte? Er der nogen der har prøvet hende? Og hvis ja hvordan er hun?

Skrevet

Jeg har ikke besøgt hende, men hu har været op en kendt adresse her i Odense.
Der ha rværet en del spankstalnde pigen på denne adresse. De havde allen en meget enslydende annonce. De var som denn eher.
De piger jeg har mødt på denne adresse, de svarede fint til annoncerne. Det var en discount oplevelse, men ellerse ganske ok.
Pigerne har kun en spanke oversættelse af annoncen, og hovedparten gav ikke owo eller andre ting, som f.eks cim. Det fatter de ikke.
De styrede dig ned på sengen. gav en sutter med gummi og derefter ordinær men ok sex. der var noge øjenkontakt.

Jeg har somsagt ikke besøgt hende, med jeg vil formode, at det er det du skal stikke næsen op efter. 600 for 30 min - tja

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.