Hop til indhold

LystTilSM hos skønne Lady Hera i Herlev

Featured Replies

Skrevet

Synes at min anmeldelse af Lady Hera fra Asferg, hvor i jeg bekendt gjorde, at jeg allerede senere på ugen havde en aftale i Herlev, bør have en fortsættelse da Herlev giver mulighed for en anden type leg, mest på grund af sin størrelse, Herlev er fantastisk udstyret, men Lady Hera's egen  værktøjskasse er enorm, og særligt de lange (2 m) single tails skulle i brug.

På knæ foran den skønne kvinde, havde jeg med hovedet hvilende på hendes skønne bryster fået roen, mentalt indstillet mig på at jeg nu var i hendes betingelsesløse magt og klar til at ubegrænset være objekt for hendes sadistisk lyster, blev jeg fikseret med manchetter til hejseværket som er midt i rummet, hænder og arme godt trukket op over hovedet.

Lady Hera på begyndte en grundig opvarmning af mine baller, med padels, flogger, ridepiske, hundepiske og spanskrør, et bestående af 3 bambus rør samlet i et håndtag og et ondt silikone spanskrør. Lady Hera adskiller sig fra de fleste andre dominaer, for mellem slag og andre pinsler er der tid til kæleri og megen tæt kropskontakt. Efter den grundige opvarmning, som Lady Hera med stor tålmodighed mester til fulde, var det tid til singletails.

image.png

Flere singletails kombineret med kortere læderpiske kom i anvendelse, Lady Hera rammer med stor præcision og ikke en punkt på mine baller, hofter og front udgik, Lady Hera er god til at læse slavens reaktion, holder pause, kæler, opmuntre og roser slaven når det er tiltrængt, at Lady Hera nyder at piske en mand lyser så tydeligt ud af hende, øjnene stråler, munden smiler og latteren lyder, flere gange mærkede jeg hendes våde skød mod mine lår. Snart begyndte blodet langsom at sive ned af mine ben, det var ikke et signal til at Lady Hera stoppede, hun fortsatte til hun var tilfredsstillet og al energi var pisket ud af slaven.

Lady Hera må have være tilfreds, jeg blev lagt på en seng og hun legede med sound til jeg fik den mest fantastiske udløsning.

Når man er slave hos en domina som tydeligvis nyder legen, viser så meget respekt for andre, har så meget empati og evner at blande det hårde med det blide er the en ære at tjene hende.

Billeder fra seancen: Session juni 2026-1 :: Domina Lady Hera

Lady Heras hjemmeside: Domina Hera - København, Valby, Odense, Randers, Vojens, Nyborg,

Lady Heras annonce på AL: Friske, frække Hera er i Vojens den 8 Juli ❤️ Ses vi 🤷🏻♀️NYE BILLEDER PÅ MIN HJEMMESIDE🥰 - Annoncelight

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.