Hop til indhold

Den Anden Fredagsbar JULI - Fredag 10/7 kl. 17-23 holder vi atter hygge-fest med Blowjob Bingo og halløj i hjertet af København HURRA!

Featured Replies

Skrevet

Ja jeg plejer at have noget at drikke med samt kage.

Så lidt at drikke du kan lide, vi plejer at smage hos hinanden, hvis det er vin eller spiritus

Skrevet
Refresh skrev, for 23 minutter siden:

Skal man have noget med? 🤔

Føler at jeg måske har glemt at sætte mig ordentligt ind i hvad aftenen indeholder 🤣🤣🤣

Jeg synes også jeg har prøvet og sætte mig ind i detaljerne, mén nåede frem til at det så måtte være en del af spændingen 😁😇🤩

Men ville da ikke have nået imod lidt generelle ord på aftens forløb?

Så vi spiller Bingo, og hygger? Får man Bingo, så er præmien et BJ? 😁 Skulle man have lyst til at få sved på panden, så står flere af de tilstedeværende damer klar til at hjælpe med et få pulsen op? Skal dette aftales på forhånd?

Blot lidt som novicen har tumlet med😜

Skrevet

Nej du behøver ikke at aftale noget på forhånd 😁

Præmier ja det vides kun når spillet går igang, kunne være massage,BJ, Quickie, halve timer med en af skønhederne der er der, til senere indløsning.

Skrevet
Mister12 skrev, for 25 minutter siden:

Nej du behøver ikke at aftale noget på forhånd 😁

Præmier ja det vides kun når spillet går igang, kunne være massage,BJ, Quickie, halve timer med en af skønhederne der er der, til senere indløsning.

😍

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.