Hop til indhold

Søger moden buttet thai i Randers

Featured Replies

Skrevet
Granit12 skrev, for 11 timer siden:

Tag ud til Annie på Mariagervej.

Hvis det er Anny Massage, du mener, vil det nok være en god ide at skrive navnet korrrekt.
Det gør det helt sikkert nemmer for trådstarter og andre at finde.
Det kan rigtigt nok findes på Krak.

Skrevet
jydefyren skrev, for 1 time siden:

Hvis det er Anny Massage, du mener, vil det nok være en god ide at skrive navnet korrrekt.
Det gør det helt sikkert nemmer for trådstarter og andre at finde.
Det kan rigtigt nok findes på Krak.

Modsat rigtig mange, så prøver jeg sq at hjælpe, så spar din nedladende kommentar!

Skrevet
Granit12 skrev, for 22 timer siden:

Modsat rigtig mange, så prøver jeg sq at hjælpe, så spar din nedladende kommentar!

Det var bestemt ikke ment som en nedladende kommentar, men som @Deuce skriver, er det vigtigt at skrive det korrekte, for at andre kan finde det ved søgning.
Man kan jo bruge copy-Paste, så man er sikker på, der skrives det rigtige, når man har fundet det.
Teknologien er ikke så tilgivende endnu, at den selv finder de muligheder, der ligger op ad det skrevne.
Hvis jeg søger efter "Randers" på AL, får jeg heller ikke vist alle de annoncer, hvor de "grundige" annoncører skriver Randres, Rander, Runders o. lign.

Min kommentar var faktisk også blot et forsøg på at hjælpe og minde andre læsere om vigtigheden af at gøre sig umage, hvis det er noget specifikt, der skal søges efter.

God søndag, trods alt. 😊

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.