Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
herrens skrev, for 20 timer siden:

https://sugardaters.com/da/profile/q1Z5JryrRl

Nogle der har knækket koden til denne barmfagre charmerende pige. Jeg skriver og ligger op til hende med pris, men får ikke svar. Hvad skal der til.

Tjah. Det er virkelig et godt spørgsmål. Hun har været der nogle år nu, og jeg har også forsøgt mig fra flere profiler gennem tiden.

Nogle gange kommer der positiv respons, og der bliver snakket aftale... og så dør dialogen netop som aftalen skal til at ske. Andre gange, ja, beskeder åbnet, men ingen respons.

Skrevet
  • Author
thedanishdude skrev, for 1 time siden:

Tjah. Det er virkelig et godt spørgsmål. Hun har været der nogle år nu, og jeg har også forsøgt mig fra flere profiler gennem tiden.

Nogle gange kommer der positiv respons, og der bliver snakket aftale... og så dør dialogen netop som aftalen skal til at ske. Andre gange, ja, beskeder åbnet, men ingen respons.

Som jeg erfarer. Har en gang fået fotos på snap. Men der gik det også i stå. Men jeg er ikke den eneste babsoman, der er en fan )

Skrevet
  • Author

NÅ hendes profil er nu dekativeret og man kan ikke læse eller skrive beskeder, langt om længe )

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.