Hop til indhold

SUPER og LÆRERIGT kursus hos Terapigerne på Amager

Featured Replies

Skrevet

Hej Guys,

Jeg besluttede at tage et kursus hos Terapigerne på Amager, fordi jeg gerne ville blive bedre til teknikken på at slikke fisse og sprøjte orgasme. Jeg forsøgte at finde anbefalinger og mere information om Terapigerne, men det var ikke helt let. Alligevel valgte jeg at give det en chance, fordi jeg var fast besluttet på at lære noget nyt og blive mere sikker i det foroven emne.

Tidsbestillingen var nem, og kommunikationen fungerede rigtig godt. Min underviser i de 45 minutter var Sandra, som var utrolig venlig, tålmodig og god til at forklare tingene trin for trin. Hun gennemgik metoderne på en rolig og professionel måde, så jeg hele tiden følte mig tryg. Metoden kunne jeg så bruge på hende.

Jeg er fuldt ud tilfreds med forløbet og føler, at jeg har fået langt bedre forståelse for, hvad jeg laver, og hvorfor teknikkerne virker. Før føltes det mere som noget, man bare gjorde uden at vide, hvad der egentlig lå bag.

Efter min mening handler sådan et kursus ikke om det seksuelle i sig selv, men om at blive bedre og mere selvsikker på dine tekniker (før kunne jeg overhedet IKKE finde ud at tekniken for sprøjte orgasme med mine finger......men dettte er nu ændret :-)))))))))

Tak til Terapigerne for en rigtig god oplevelse. Nu glæder jeg mig til at bruge det, jeg har lært, i praksis på damerne som det hele jo handler om hehehehehehehe

Skrevet

Det koster 2000 eller 2500 for en time til halvanden. Ren terapi en time koster 1000, Jeg kan ikke forstå martin siger 45 min , det tilbyder de ikke ? og mener ikke de har sex med kunderne, men det kan jeg tage fejl med, måske de ikke vil reklamere med det ?

Skrevet
  • Author
herrens skrev, for 28 minutter siden:

Det koster 2000 eller 2500 for en time til halvanden. Ren terapi en time koster 1000, Jeg kan ikke forstå martin siger 45 min , det tilbyder de ikke ? og mener ikke de har sex med kunderne, men det kan jeg tage fejl med, måske de ikke vil reklamere med det ?

hej herrens....ok måske bare min fejl men jeg mener jeg så 45min for "kursus i slikke fisse og sprøjte orgasme" og ja det koster 2000 kr. For 30 min med at slikke fisse koster det 1000 kr. Men om det er 45min eller 1 time fik jeg helt sikker hvad jeg kom efter og nej Sandra kiggede heller ikke på uret.

Skrevet

Ok tak for svaret. Bestod du ) fik du hende til at komme og sprøjte )

men igen, på deres hjemmeside er der ikke noget med kursus i at slikke fisse, det kan muligvis arrangeres og de har intet til 30 min kun 1 time eller to eller mere. Ved ikke hvorfor du kommer med faktiske forkerte oplysninger ? Men det kan folk jo læse selv på deres hjemmeside

Redigeret af herrens

Skrevet
  • Author
herrens skrev, for 1 time siden:

Ok tak for svaret. Bestod du ) fik du hende til at komme og sprøjte )

men igen, på deres hjemmeside er der ikke noget med kursus i at slikke fisse, det kan muligvis arrangeres og de har intet til 30 min kun 1 time eller to eller mere. Ved ikke hvorfor du kommer med faktiske forkerte oplysninger ? Men det kan folk jo læse selv på deres hjemmeside

ahhhh det er her fejlen ligger :-)))......ja du har ret på deres hjemmeside står der INTET om KURSUS for at lærer at slikke fisse eller sprøjte orgasme. Jeg fandt først en annonce på annonceligt som står "Vil du lære at slikke fisse og sprøjte orgasme" efter at jeg havde sms frem og tilbage og booket min tid fik jeg først at vide at det var hos Terapigerne. På terapigernes hjemme side er det jo bare en pænt klinik hvor de tilbyder tantra massage, coaching eller massage. men no secret....du kan jo bare søge om terapigerne herinde........hvor du kan finde info at der er en anden gut som har anbefalet kursus i at slikke fisse og sprøjteorgasme......og det var på basis af denne anbefaling at jeg tog chancen eller som beskrevet var det ikke let at finde anbefalinger eller info om terapigerne. og JA Sandra kom og hun sprøjtede også -)......så det var ikke forkerte oplysninger jeg gav men mere manglende oplysninger.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.