Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

I fredags besøgte jeg Raisa på et velkendt sted i Søborg. Hun ligner sine billeder OK. Da jeg skulle betale 1000 kr for en halv time skiftede to femhundredekronesedler hænder. Hun fulgte mig derefter i bad og så at jeg blev showered på de ædlere dele. Da vi var kommet tilbage til rummet hvor agten skulle foregå, sagde hun pludselig at hun ikke havde modtaget betaling og jeg gav hende 1000 kr mere. Da jeg lider af let vaskulær demens troede jeg et øjeblik at hun havde ret. Senere i forløbet gik det dog op for mig at jeg var blevet snydt og det sagde jeg til hende og truede med at at skrive en dårlig anmeldelse af hende hvis jeg ikke fik mine 1000 kr tilbage. Derefter gav hun mig 500 kr tilbage med henvisning til at der nu var gået 45 min og prisen så var 1500 kr. Det var iøvrigt uden at jeg vil gå i detaljer ret dårlig sex hun leverede. Så konklusionen er aldrig mere Raisa.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.