Hop til indhold

Anmeldelse besøg hos Domina Lady Hera Herlev - WOW

Featured Replies

Skrevet

Anmeldelse besøg hos Domina Lady Hera Herlev - WOW

domina-lady-hera.dk

Denne anmeldelse er klart den flotteste jeg i mit liv har skrevet til noget menneske/GP/ Domina. - og det er IKKE uden grund.
Læs den gerne flere gange og skriv gerne en Pb, jeg svarer gerne.

Optakten:

Jeg har gennem et par år skrevet med en kammerat “Lyst” herfra fora’et omkring diverse domina’er vi har prøvet. Vi har begge passeret 60 og tilsammen prøvet rigtigt mange forskellige. Oplevelserne har naturligvis været blandede og kemien selvfølgeligt det vigtigste, ikke ydelsen - rent teknisk.

Jeg har læst flere rigtigt gode anmeldelser af Hera, men jeg er ikke så meget i Jylland som tidligere. Jeg skrev til “Lyst” at vi måske skulle prøve Hera og han overhalede mig indenom ved at besøge Hera i Randers, og var meget begejstret. Se hans anmeldelse på dette fora.

Vi lavede aftale med Hera om at prøve i et rigtigt studie i Herlev. Herfra følger resten:

Tilgivelsen:

“Vil du have noget under nakken….” Spørger en kvindelig stemme blødt…
Jeg slår øjnene op, jeg var lige et øjeblik i tankernes magt langt væk…

Jeg tænker på det der lige er sket, jeg har netop haft min første “afstraffelses-tur” med Hera. Jeg blev hentet i garderoben med en maske over hovedet og ført ind i nok den mest veludstyrede “tortur”-BDSM-dungeron i København. Jeg har været i DARK i Rødovre et utal af gange, men dette studie i Herlev er lige en tak bedre. Her er alt i “totur-udstyr” og imens jeg bliver hejset op på tåspidserne, forestiller jeg mig at Lady Hera måske er i ledtog med rockere eller Peter Madsen på udgang, og jeg om lidt hører en motorsav blive startet op….

Det fede ved at blive blindet og man har bestilt en hård tur, er fantasien. Den kører 200 km/t - godt hjulpet af Hera og min BDSM-kammerat “Lyst” der dagen forinden har været på fredagsbar med Hera. Han fungere nu som “Djævlens højre hånd”, hvor han velvilligt hjælper Hera med at hejse mig op.

Og jeg er bange, for de har begge læst mine oplæg til min “ynglingsdomina” - Anita, der jo i DARK tager mig meget langt. Jeg er helt stribet og helt flad hver gang. Alle mulige uhyggelige måder at dø på i et torturkammer er som sagt i mit hoved, da jeg bliver hejset op og “Lyst” har sagt de har forberedt noget….

Shit, shit, shit tænker jeg - det “dumme svin” der er ude på at skræmme mig…..!.
Og det er jeg klart blevet…
(Men det gør jo også min oplevelse stærkere - så tak “Lyst”)

Men alt bliver vendt på hovedet, da Hera kommer ind og trækker hætten af mig.

Hun er imponerende “menneske-klog”  og derfor ved hun godt at det er bedst ikke at overskride min grænser helt, første gang vi har en session.
Og hun ser bare stinkende sexy ud i det pig-korset og de 16 cm høje Arollo-støvler (Anna Special 2 med gummisåler) som jeg har haft med. På støvlerne har hun det frækkeste jeg kender, fetish-sporer fra Deadly Wicked og jeg glæder mig til hun en dag rider mig rundt og kradser mig lidt, før jeg skal kysse dem for at vise min underkastelse før “tilgivelsen”.

Tjek billederne ud på hjemmesiden i pig-korsettetdet , lige den serie er klippede stillbilleder fra videoen vi optog, så derfor lidt grynede. Men wow hvor ser hun godt ud !!
Og se billederne, de taler sandt. Hun er levende, vimser fornøjet rundt, jeg får små serier og bliver drillet med en håndfuld floggere, spanskrør og lidt pisk.

Men hvor er hun skøn, helt i sit es, hun vralter ikke rundt på de 16 cm høje hæle. Hun er perfekt med de hæle, da hun jo kun er 160 cm uden og idag en letvægter.
Og hun giver så meget kontakt - se igen på billederne - se serien af hende og “Lyst”. Hun omfavner, krammer, piner og er kærlig som en mor til sin baby.

Men det bedste er hendes øjne - se dem på billederne. De er fantastiske !
Jeg er aldrig gennem 30 år mærket så meget kærlighed, hverken af en domina eller en Glædespige.

Jeg har gennem årene prøvet at stå med ryggen til pigen en hel session, jeg har prøvet der ingen øjenkontakt var, jeg har prøvet hård afstraffelse uden variation og kontakt, og jeg har prøvet “ligegyldig” afstraffelse der bare skulle overstås fornemmede man.

Min fornemmelse er faktisk at mange dominaer kun bruger pisk og spanskrør for at skabe afstand til kunden så de reelt undgår enhver fysisk kontakt - især krop til krop. Men Hera er hele tiden på mig, går frem og tilbage og omfavner, piller, rører - og “tilgiver”. Og der er øjenkontakt - se DE øjne. De tindre, nister i lyset og de er så fulde af liv, humor, udfordring og bare undersøgende. Hera er simpelthen fortryllende som kvinderne der stod på klipperne og sang så skønt så mændene styrede deres skibe mod farlige klippeskær og sank. “Lyst” og mig er dem. Vi sank simpelthen sammen med Hera. Vi blev viklet om hendes lillefinger, og vi har fået et oplevelse for resten af livet. Tænk at man kan opleve det endnu, og vi er altså 20 år ældre og nogle “gamle gedebukke” i forhold til hende.

Mig og “Lyst” diskuterede det efterfølgende og vores samlede konklusion er simpelthen, at vi har haft SÅ mange “fattige” sessioner hos de forkerte dominaer. Domina’er der simpelthen aldrig mentalt fuldføre den session de starter.

Hvad mener jeg?

Jo, det er faktisk meget simpelt; ofte når en “slave” - masokist - går gennem ild og vand er det faktisk for til sidst at opnå sin domina’s accept, “tilgivelse” eller “genforening” - ligesom mange par med spændiger i forholdet knalder mest vildt efter et skænderi. Herigennem udløses spændingen og man falder hinanden om halsen i tårer og udmattelse. Hos nogle er denne spænding og genforening nødvendig for at forholdet er i en eller anden skæv eller lige balance.

Denne genforening yder mange domina’er simpelthen ikke. 

Ok, nogle strækker sig til et hand-job og nogle jeg har oplevet har givet et blowjob.
Et par enkelte har haft sex på programmet, men de har til gengæld ikke været særligt avancerede som domina’er.

INGEN, absolut INGEN har givet den kropskontakt, og opmærksomhedsgrad som Hera har givet “lyst” og mig. Og alt sammen med humor og blændende smuk samtidigt.
Prøv at “mentalt læse” de billeder der er lagt op på hjemmesiden, de viser den stærkeste mentale sammenkobling. Jeg ikke kan huske jeg har opnået den med en pige med det samme, siden min pure ungdom. Dengang man bare sugede hinandens sjæl ud af kroppen og kunne ligge sammen i timevis og kæle, fuldstændig mentalt forenet.

Der er da ingen prof glædespige der kan give denne mentale “sammenkobling”…???
Jo - det kan Hera konkludere “Lyst” og jeg. Og husk lige hun ved kunden har købt begrænset tid, så der er ikke for meget tid til at få kemien til at passe.

“Lyst” og jeg har været i business og kontakt med mange mange mennesker. Det Hera præstere er så stærkt, at hun med lethed kunne fungere som “Icebreaker” ved vigtige forhandlinger eller anden super vigtig kundebetjening.

Min egen far blev hædret med riddergrad fra flere lande - simpelthen ved at være “icebreaker” i vigtige spørgsmål/forhandlinger. Hvis du ikke kan fungere sammen med Hera, er det dig der kommer op at skændes med naboen, ekspedienten i supermarkedet og børnenes lærer i skolen. Så kan du ikke med Hera, skal du kigge dig godt i spejlet og finde en anden at genere !!

Det er overjordisk stærkt at kunne denne menneskekontakt - og “Lyst” og jeg håber simpelthen ikke Hera “løber tør” fordi hun har givet for meget af sig selv. For vi har ikke prøvet nogen på det niveau - NOGEN SINDE !!  

Anita, som den flittige læser kan huske jeg har rost til skyerne, er fantastisk i kreativitet og teknisk kunnen og erfaring. Her får jeg en “mental genforening” ved bordet efter sessionen da hun er fuldstændig på mig, mentalt når vi snakker - som venner der har kendt hinanden i et liv. 

Men det er ikke på niveau som den mentale “kæreste-oplevelse” Hera giver - den løfter den mentale tilstand så man er blæst omkuld og bare ikke kan få nok.
Mere lidt senere.

TILGIVELSEN:

Hera løsner mig og jeg lægges op på en stor briks. Hænder og fødder bundet i et stort X.
Som en kat på jagt smyger hun sig med nøgne bryster op over min mave. indtil hun ligger direkte oven på min mave og hendes øjne er 10 cm fra mine.

Kors hvor er hun skøn tænker jeg igen og igen. Det er totalt grænseoverskridende, og fantastisk dejligt. Et øjeblik man ønsker varer ved og ved, bare bind os sammen og drop os ud fra en bro så vi kan forenes i himlen også !!

Jeg er totalt beruset !!

..Og jeg ser ind i de mørkeste øjnene jeg har set længe. De nistre da lyset fra fotolampen er direkte ind idem. (Se billederne) Det giver et sug i maven på mig, for de er kun 10 cm fra mine og de er båret af en smuk fransk kvinde… tænker jeg.

Suget i mellemgulvet som jeg mærker, er det sug,  når man uventet en dag støder ind i en smuk kvinde og man får et elektrisk stød, bare ved at kigge ind i hendes øjne. 
Man ved der, at man bare bliver nødt til at lære denne kvinde nærmere at kende, og forelskelsen bobler lige under overfladen. Den kemiske reaktion der sker i hjernen er begyndt, og er den mest fantastiske der får mænd til at flytte bjerge. Hera kan det !

Et øjeblik er jeg tilbage til sidste sommer, hvor jeg fløj med Airfrance og en smuk fransk stevardesse bemærkede jeg sad helt skævt med hovedet, og havde en pude med til mig. Helt uden at spørge, hun kunne bare se det. Hvilken opmærksomhed !

Min “franske skønhed” der ligger oven på mig, ved dette til fulde, og ved at jeg allerede nu er parat til at følge hende gennem ild og vand til verdens ende.

Min forføreske er en mester der forstår at BDSM er 100 % mere end at blive pisket til blods, eller udstoppet med en gigantisk dildo. Det er tryllebinding med følelser der får hjernen til at eksplodere sammen med den fysiske smerte, der til sidst afløses af forløsningen i kroppen så man er helt udmattet og forenet mentalt. DET er BDSM på niveau 100.

Hun har haft hende mørke hår nede på billederne jeg har set tidligere, tænker jeg. Der minder hun mig om skuespillerinden der spiller hovedrollen i “Pigen med den blå cykel.”
Nu er håret i en knold og hun smiler et fortryllende smil. 

Hun har tynde læber og en total klassisk profil, ikke pumpede gummi-læber og overdrevne “Onkel Anders”-øjenbryn.  Hendes træk er fine og uspolerede. Hun minder mig om den billedskønne franske skuespillerinde Laetitia Casta der spiller hovedrollen i “Pigen med den blå cykel”. Hera mangler kun den klassiske franske flade baskerhue.

https://www.elle.fr/Mode/La-mode-des-stars/Laetitia-Casta-remet-au-gout-du-jour-ces-chaussures-indispensables-de-l-ete-au-defile-Dior-4243125

Men den “Franske skønhed” er slet ikke fra Frankrig… og jeg er jo faktisk i Herlev, i byens største torturkammer, liggende splitternøgen på ryggen på en stor briks med mine hænder og fødder bundet ud i et stort X….

Jeg har netop gennemgået en længere seance, hvor min franske skønhed iført 16 cm høje Arollo-støvler og et ekstremt frækt korset med pigge  har bragt mig fra sans og samling med et arsenal af forskellige piske. Hun har vist sin kæmpe indsigt i smertens indvirkning på psyken og de mange faser der har drevet mig til vanvid.

Og jeg har haft nærkontakt igen og igen. Denne nærkontakt med en skøn kvinde jeg har savnet så længe.

Jeg har fået blowjob og derefter blevet kysset på læberne med jordbærsmag….. fra hendes ynglingskondom….
Og så med bind for mine øjne tog hun rø… på mig ved at at jeg for første gang prøvede en vibrerende sound.

Jeg har smagt hendes mis og hun har vandet på mig. Der har ingen begrænsninger været - ingen - og man fornemmer hun syntes alt er sjovt. Hvor er det skønt !
Alt i “tilgivelsen” har været udført så forsigtigt og kærligt at jeg faktisk føler jeg har haft de forkerte kærester, den forkerte kone i mit liv - og jeg er virkelig selv en meget kærlig person der higer efter at få den tilbage igen.

Det har jeg fået hos en professionel pige der bestemt taler sandt, når hun siger hun slet kan lade være med at røre.
Hun har flyttet mig mentalt, og i en alder af over 60 føler jeg mig snydt både af kærester/koner og af de prof piger jeg har besøgt.

Kan det virkeligt gøres som jeg lige har oplevet….
Svaret må være et rungende JA !

Og hvad har JEG gjort forkert?
Er jeg ukærlig, lugter jeg, er min berøring “ulækker” eller “forkert”… ???
Er jeg blevet BDSM-afhængig fordi jeg har mødt de forkerte i mit liv…?

Svaret må faktisk være; JA, fordi jeg ikke tidligere har mødt Hera. 

Deraf er det den stærkeste BDSM-session jeg nogen siden har haft gennem 30 år - professionelt eller med kærester. Mange såkaldte “dominaer” fatter simpelthen ikke “Tilgivelsen” og det mentale register man gennemgår i en perfekt session med den rigtige.

Hera spænder bare bredere og giver mere af sig selv - og har bare et blik for mine behov på et niveau jeg aldrig har oplevet før. Ligesom stewardessen der kommer med en pude til min nakke - helt uden jeg har gjort noget for det. 

Men det skal blive endnu mere rystende for mig efterhånden som dagen forløber…..!!  

———————

Den totale kæresteoplevelse: 

Vi springer et par timer frem….
Jeg har over mail spurgt Hera om hun ville med ud at spise. Hun har svaret ja, men helst dansk mad. Jeg googler lidt og finder nogle af de gode og lækre restauranter.

Og så popper Korsbæk op - så det ender med jeg bestiller billetter til Cirkusrevyen med spisning på Jernbanecafeen.

Vi kører til Bakkens store P og holder et stykke fra indgangen.
Da vi stiger ud og går ved siden af hinanden tager hun min hånd som var vi et kærestepar. Måske var det “en snedig plan” - men det virker. Jeg smelter…

Maden er fin; Oksesteg med nye kartofler, perleløg og god kraftig sauce. Ikke for fed, bare velsmagende. Super kvalitet til pengene. Efter desserten går vi en runde til Revyen og med lidt bævl finder vi et par pladser. Revyen er super fin og Lars Mikkelsen og Bodil Jørgensen styrer bare - de er altså sjove.

Under revyen kan jeg se Hera er træt efter den lange dag og maden. Øjnene bliver tunge. Jeg stryger hende over kinden, hun slår øjnene op og drejer holdet og smiler et træt smil. Krammer min arm og lader sig synke ned i sædet med hendes hoved på min skulder. Jeg er i 7’ende himmel. Jeg er konge og jeg kunne lægge hele mit liv om bare for den kvinde.

Vi kører tilbage til hendes bil og jeg giver hende et kram. Shit jeg kunne bære hende til verdens ende, jeg har fra formiddagen til sent været gennem den største centrifuge af følelser for en kvinde, jeg længe har prøvet. Fra frygt - tak “Lyst” - over til jeg kunne falde på knæ og fri til hende.

Konklusion:

Havde Hera være “Den franske kvinde - pigen med den blå cykel” og “Lyst” og mig tyske ældre officerer, havde hun med lethed pumpet os for alle oplysninger.
Vi var blevet henrettet ved daggry - med det lykkeligste smil om munden. 

Hera er det værd !

Hun har flyttet 2 menneskers verden - uden overdrivelse.
Jeg glæder mig til at møde hende igen og igen - næste gang i Jylland. Jeg må forny min BroBizz.

Kh W

Redigeret af whipit

Skrevet

Åhhhh hvor er det smukt skrevet…. Jeg havde en fest den dag i Herlev og i to gamle gedebukke er BESTEMT ikke gamle….. i min verden er i som en god flaske rødvin… i bliver bedre med alderen❤️ jeg elsker mit arbejde og det bliver jo kun bedre når man har den rette kemi 😘

Det var en oplevelse jeg aldrig vil glemme. Det takker og bukker jeg mange for. Glæder mig til næste gang. 😘

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.