Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg kunne ikke modstå fristelsen med en ny Thaipige i Vejle.

Lad mig bare fastslå med det samme. Det er tæt på den mest kedelige og intetsigende omgang jeg nogensinde har haft. Massage har hun ikke færdigheder i overhovedet og sex er heller ikke noget at råbe hurra over. Så det er med sikkerhed ikke en pige jeg kommer til at besøge igen.

Skrevet
  • Author

Tak for svar. Havde desværre samme oplevelse med Nami på stedet, så havde håbet den nye var bedre.

• 2 weeks later...
Skrevet

Hej

Er der slet ingen der har haft en god oplevelse med Reya.? Havde ellers planer om at besøge hende denne uge, men da lidt i tvivl nu🤔

Skrevet

Var det fordi hun ikke lignede billeder? Eller var det bare kedeligt som i hun var helt "død dukke" agtigt? Kan det være kemi?

Kan se hun tilbyder anal? Prøvede nogen af jer det?

Skrevet

Det er som hende på billedet og hun er ok pæn. Men hun forstår bare ikke hvordan man skal yde en god og lækker service.

Prøvede ikke anal.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.