Hop til indhold
Peter FL

Aarhuspigerne (diskret?)

Recommended Posts

Hej med jer.

Jeg er rimelig ny i gamet og kunne godt bruge lidt hjælp herinde fra.

Er der nogen der kan fortælle mig lidt om stedet ved aarhuspigerne? Er det en diskret indgang ( vil helst ikke "opdages" )

Jeg er til en slank pige med gode store bryster. Men ikke mindst også en der lever sig ind i det og kan give mig en god oplevelse. Nogle i vil anbefale.

Eller er der et helt andet sted jeg skal besøge?

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis det handler om, at du ikke vil opdages af nogen der kender dig, giver det fin mening. Handler det derimod om, at du ikke vil bemærkes i et område, hvor du antager at forbi passerende kan læse i dit ærinde i panden på dig, kan det godt svare sig, at arbejde lidt med den del. Hvis man har det således kan det jo hurtigt blive således at besøg prioriteres på fysisk lokation, snarere end på hvem er pigen, hvilke oplevelser tilbydes der osv.

 

Det kan jo således sagtens blive en klods om ens fod, som kan få en kedelig indflydelse på ens oplevelser.

 

Og.....jeg kan desværre ikke fortælle om aarhuspigerne holder til et sted, som du vil opfatte som tilpas diskret.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

....ved indgangen til aarhuspigerne står man næsten ude på gaden, så under betegnelsen diskret går den næppe.. :)

 

redigeret: ifølge deres hjemmeside

 

NYT NYT NYT…. DISKRET  INDGANG TIL OS, GÅ GENNEM PORTEN ,TIL VENSTRE , BANK PÅ , DER ER SKILT PÅ DØREN.

KNUS FRA OS AARHUS – PIGERNE

 

 

http://www.aarhuspigerne.dk/

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Prøv lige først at søg på Århuspigerne her på forum. Det er læsning der vil give grund til overvejelser vedrørende besøg der, kontra andre bordeller.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg mener omtale af stedet-her på siden. Andres oplevelser-pst, hint;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåhr. Jeg har også fået kigget rundt her.

Tror jeg skal et smut der forbi. Men da jeg selv er fra Århus bekymre indgangen til stedet lidt. Jeg mener folk ved jo godt hvad der ligger der i grønnegade men kan de se at det lige er den dør man vælger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Der har ligget et bordel der i mindst 15 år, tror mange i Århus ved der ligger et bordel der. Det ligger på en meget befærdet gade. Du går ind gennem porten og til venstre og banker på. På døren hænger et skilt. Jeg tror ikke nogen kan være i tvivl om at det er indgangen til bordellet.

Diskret er det ikke. Pigerne derned er af svingende kvalitet. Billederne passer ikke på alle pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåhr. Jeg har også fået kigget rundt her.

Tror jeg skal et smut der forbi. Men da jeg selv er fra Århus bekymre indgangen til stedet lidt. Jeg mener folk ved jo godt hvad der ligger der i grønnegade men kan de se at det lige er den dør man vælger?

 

Det er ikke så slemt at gå ind på et bordel - det er værre at komme ud - og så møde en man kender - men er vedkommende på vej ind - ja, så er det bare at ønske god fornøjelse.

 

Men tag og bestil tid, så du i det mindste ikke behøver gå igen, fordi der er optaget. Det er så min erfaring at om formiddagen og omkring middagstid, er der ikke så mange folk på gaden = mindre chance for at støde ind i nogen man kender.

 

Ellers er privat/diskrete steder ofte ikke så kendte og du har bedre chance for, at skulle du møde nogen du kender - så aner de ikke noget om stedet - og hvis de gør - så ved de mere end de vil vedgå.

 

Ellers er det sjældent at folk besøger det lokale bordel, men vælger et udenbys, hvor chancen for at støde ind i nogen man kender, alt andet lige, er betydelig mindre.

 

Kan dog forstå at man ikke længere behøver stå ude på Grønnegade og banke på eller vandre op og ned ad gaden og vente på tur, men kan gå ind ad porten og banke på - og mon ikke de ikke også har et venterum, så pigerne har da muligheden for at gøre det til et attraktivt og indbringende sted  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...