Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Hr Lille Niels skrev, for 3 timer siden:

Havde hun skrevet at hun var dansk? Og at hun tog MobilePay?

Yes

Men det var tydeligvis ikke hende der havde svaret da hun jo ikke forstod dansk eller engelsk.

Skrevet

Jeg havde også lavet en aftale med hende igår. Da jeg bad om adressen, hørte jeg intet. Så vi havde åbenbart ikke en aftale.

Senere kunne jeg konstatere via annoncelight, at hun havde skiftet nummer. Hendes tantraprogram virkede ellers lovende.

Jeg kan nu, takket være Busdriver45, afskrive hende totalt fra min liste. Hun er fake.

Skrevet
  • Author
Hestemand skrev, for 4 minutter siden:

Jeg havde også lavet en aftale med hende igår. Da jeg bad om adressen, hørte jeg intet. Så vi havde åbenbart ikke en aftale.

Senere kunne jeg konstatere via annoncelight, at hun havde skiftet nummer. Hendes tantraprogram virkede ellers lovende.

Jeg kan nu, takket være Busdriver45, afskrive hende totalt fra min liste. Hun er fake.

Selv tak :-)

Skrevet
Busdriver45 skrev, for 26 minutter siden:

Men det var tydeligvis ikke hende der havde svaret da hun jo ikke forstod dansk eller engelsk.

Nogen gange så undres man over, hvorfor lyve om sådan noget.

Ja til MobilePay = så dukker gæsten op uden kontanter, hvordan tror man så at man lave sælge noget til gæsten uden at tage MobilePay?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.