Hop til indhold

Hvad sker der ved RE?

Featured Replies

Skrevet

Det er et vildt sted, men har kun set infrastrukturen fra de frække arrangementer. Hvordan følger man med i, hvornår der er parties ved RE? Der må ske noget i dette dejlige vejr!

Skrevet
  • Author

Det er et bestemt sted i Storkøbenhavn hvor der er GB i det fri

Skrevet

.. og der "annonceres" også på xklub.dk i deres dogging forum. MEN de stakkels par som annoncerer bliver totalt løbet over ende. Langt frækkere at komme der uanmeldt.

Skrevet
TaunusDK skrev, den 23.6.2026 at 10:26:

.. og der "annonceres" også på xklub.dk i deres dogging forum. MEN de stakkels par som annoncerer bliver totalt løbet over ende. Langt frækkere at komme der uanmeldt.

Dem der annoncerer at de kommer på RE er de kvinder der ønsker gangbang
og hende der var der i går, fik ikke nok pik
var der mødt flere op havde hun også tømt dem

Skrevet
poppel skrev, for 7 timer siden:

Dem der annoncerer at de kommer på RE er de kvinder der ønsker gangbang
og hende der var der i går, fik ikke nok pik
var der mødt flere op havde hun også tømt dem

Er der mange som møder op spontant? og hvordan vil man time det, er der tidspunkter med høj trafik?

Jeg har aldrig rigtig prøvet dogging før, masser af klubber og private events, men aldrig dogging, men jeg er da nysgerrig her i sommervarmen :) Det lægger dog lidt for langt væk fra hvor jeg bor til at det giver mening at møde spontant op uden en rimelig forventning for at der sker et eller andet. Så er det ligesom swinger klubber hvor der sker masser og kommer mange uden de skriver det nogle steder, eller er det bedst at joine xklub og holde øje med opslag?

Skrevet

Det sgu for sjovt der foregår den slags ude ved Reumerts Ege!

Det kan da næsten kun være sen aften/nat?

Jeg ved godt der er en parkeringsplads derovre, som altid ser ud til at være i brug, men det er jo for det meste i dagtimerne, når folk skal lufte hund.

Så gad vide om de bare gør det på de store græsplæner der kan ses fra vejen eller om de går lidt længere ind til de områder der er skærmet af fra vejen..

Skrevet
pikachoo skrev, den 26.6.2026 at 22:51:

Det sgu for sjovt der foregår den slags ude ved Reumerts Ege!

Det kan da næsten kun være sen aften/nat?

Jeg ved godt der er en parkeringsplads derovre, som altid ser ud til at være i brug, men det er jo for det meste i dagtimerne, når folk skal lufte hund.

Så gad vide om de bare gør det på de store græsplæner der kan ses fra vejen eller om de går lidt længere ind til de områder der er skærmet af fra vejen..

Jeg prøvede sku lige at tage derud i går aftes, ikke med forventning af at der skete noget, men mere for at se området så man kender det hvis der en dag sker noget som man vil tage ud til. Og så for at teste om det var for langt væk fra hvor jeg bor, og det var det ikke :)

Anyway der var en håndfuld biler, flere hvor der sad en mand i som helt sikkert var der og håbede på der skete noget. Det gjorde der ikke, men jeg gik en tur i området og der er 100 meter fra parkeringspladsen, ind i skoven, et området hvor det var meget tydeligt at det er der det foregår normalt, med en stak paller hvor den øverste havde en udendørs måtte ting ovenpå sig, og med en stor skraldespand i nærheden. Skoven er overraskende tæt, så med mindre nogen går rundt inde i skoven og kommer indenfor 10-15 meter af det område er der ingen der ser noget.

Der er også andre steder hvor man kan få noget privatliv, men lige ved siden af parkeringspladsen, bag noget tyndt krat som skærmer det fra parkeringspladsen men ikke fra det åbne græs areal, er der en bænk/bord ved en lille sø som jeg ihvertfald ikke vil blive overrasket over at finde ud af den nok også bruges til sex af de mere vovede.

Jeg syns det er en spændende nok ny verden det her dogging noget, men syns det er svært at finde detaljer om det og hvornår der sker noget, og det sted ligger for langt væk til at jeg kan tage derud tit og bare håbe på der sker et eller andet.

Skrevet
Salat-kaster skrev, den 28.6.2026 at 17:12:

Det gjorde der ikke, men jeg gik en tur i området og der er 100 meter fra parkeringspladsen, ind i skoven, et området hvor det var meget tydeligt at det er der det foregår normalt, med en stak paller hvor den øverste havde en udendørs måtte ting ovenpå sig, og med en stor skraldespand i nærheden.

Den stak paller har jeg set!

Jeg har hele tiden undret mig hvad fanden de paller lavede der og jeg troede endda det var en eller anden mærkelig form for anordning i forbindelse med noget skrupskørt kult ofrelsesritual!

At det så endeligt bliver konstateret som at være udendørssex relateret er jo bare alt for sjovt

Skrevet
  • Author

Der er i hvert fald fem platforme i området inden for få hundrede meter. Det er ret gennemført.

Skrevet

@JenniferRomantica

Haha, ja må nok sige jeg stadig kan blive overrasket indenfor denne verden og tak for din uddybende kommentar. Heldigvis troede jeg heller ikke du mente det hånligt ;)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.