Hop til indhold

Recommended Posts

Kære alle,

Så blev det min tur til at byde ind til dette forum. Jeg har fulgt jer alle på sidelinjen det seneste år og har nydt den ofte gode dialog der følger i hælene på både anmeldelser og spørgsmål. Jeres åbne dialog har guidet mig rundt til mange gode oplevelser i hele Danmark, samt sparet mig for lige så mange dårlige. Tak for det!

Besøgte forleden nystartede Banthai Massage. www.banthaimassage.dk som i maj måned køre opstartstilbud på 1 time oliemassage til dkr..250,-

Havde haft meget svært ved at komme igennem på telefonen, men pludselig ringede ejeren "Duang" selv tilbage. Hun undskyldte at telefonen ikke blev taget, men hun ville ikke afbryde sin massage for at tale telefon. Hvilket jo er rart nok når man selv ligger på briksen.

Duang har boet i DK siden 2008, og taler et let forståeligt dansk. Vi aftalte en tid om eftermiddagen, hvor jeg alligevel passerede Ringsted.

Det skulle vise sig at være en hjemmemassage forretning i et villakvarter. Et skilt opfordre til at parkere i indkørslen, hvilket jeg benyttede mig af.

Duang åbnede døren, præsenterede sig og gav hånd. Høfligt blev jeg vist ind i det store massagelokale, blev bedt om at tage bukserne af og sætte mig på en stol. Hun kom med et vaskefad med varmt vand og lime og vaskede forsigtigt mine fødder og tørrede dem i et håndklæde. Derefter blev jeg vist ned til massagebriksen bagerst i lokalet som stod bag et forhæng. Tog resten af tøjet af men beholdt underbukserne, dette på Duangs anvisning. Ingen tvivl om at dette var et seriøst sted, og massagedelen afspejlede da også klart at Duang vidste hvad hun havde med at gøre. De kropsdele der ikke var i gang med at blive masseret var hele tiden afdækket med rene, velduftende håndklæder imens hun arbejdede sig seriøst og metodisk gennem alle frit lagte lemmer på for og bagside. Nød massagen i fulde drag og var faktisk ved at falde lidt i søvn flere gange. Hun fandt selv flere ømme og slidte steder på min krop, ud over det jeg selv havde fortalt hende jeg havde problem med, inden vi startede.

Alt i alt en super god og grundig massage til den rørende pris af 250,- Fantastisk

Til husarene kan jeg oplyse at jeg ikke fornemmede nogen form for ekstra menu af nogen art, kun kvalitetsmassage.

Men...! Så kom jeg til at kigge på OrganDonor´s Thailiste Øst. Og sørme om ikke denne forretning er anført med "Rød" markering, hvilket jo må betyde at nogen herinde har haft en betydelig anderledes oplevelse af dette sted!

Jeg er nysgerrig! Hvem har oplevet noget der ligger ud over massage hos Banthai? og Hvad?

MW

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for beretningen.

Det er jo et nyt sted, du er den første der skriver om det, og det kan godt lyde som om den skal være grøn,

når hun ligefrem beder dig beholde underbukserne på.

Rød betyder: Ikke kategoriseret

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, så giver det mere mening. Jeg tænkte at nye steder blev opført som grønne indtil det modsatte var bevist. Men tak for svaret og din udemærkede liste som jeg ofte konsultere når jeg bevæger mig rundt i vores smukke land.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...