Hop til indhold

Ny annonce - Tantra - Herlev

Featured Replies

Skrevet

Jeg har i dag været forbi, og må sige at oplevelsen i forhold til annoncen ikke står mål med forventningerne 😳

Det gik fint med at få aftale, og adressen. Da jeg skrev besked om, at jeg var på vej og ønskede detaljer om adressen (etage) var der tavshed. Kort før aftale kom en sms fra et andet nummer med forklaring om, at det oprindelige nummer var blokeret. Samtidig blev der spurgt om vi kunne rykke aftalen 15 min. Det var alarmklokkerne jeg burde have lyttet til. Min fejl😢

Da jeg kom op var det ikke hende på billederne. Men sød pige, så jeg gav det en chance. Der var ikke tale om tantra på nogen måde eller på anden måde erotisk massage. Og den tilhørende sex var ok, men kunne jeg have fået andet sted. Det var kombinationen af tantra og det erotiske jeg søgte.

Med disse ord kan jeg ikke anbefale annoncen. Sød pige, pænt sted men ikke det annoncen sælger. 😳

Som altid skal man lytte til sin intuition. Jeg lærer det aldrig 🤣

Skrevet
  • Author

Tak for svar, Chessman. Jeg kan ikke forstå, at der ikke bare vises et retvisende billede — eventuelt med sløret ansigt. At billederne måske er af ældre dato, er én ting, men at personen på billederne er en anden, er noget helt andet. Det gider jeg simpelthen ikke. Heldigvis var jeg allerede forberedt på den mulighed. Men tak igen, fordi du tog dig tid til at svare.

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 1 time siden:

Kan du sige om kvinden på nogle områder minde om hende på billederne?

Det var ikke personen på billederne

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 1 time siden:

Kan du sige om kvinden på nogle områder minde om hende på billederne?

Det var ikke personen på billederne

Skrevet

Da det er en tråd om efterlysninger, tillader jeg mig at spørge.

Er der nogen herinde som har kendskab til en kvinde, som af nogenlunde samme udseende og ydelser tilbyder det samme?

Altså en kvinde som er bekræftet i udseende og ydelser og en kvinde som man i realiteten kan møde?

På forhånd tak.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.