Hop til indhold

Mini-Mie, dværg i Lyngby

Featured Replies

Skrevet

Jeg søgte til min store overraskelse forgæves på anmeldelser af hende. Jeg kan ikke være den eneste, som synes det kunne være spændende, at være med en kvinde så lav. Desværre er jeg selv fra Østjylland, så jeg kan ikke bare sådan liiige prøve lykken. Nogen som kender hende?

https://annoncelight.dk/showad/458686

Skrevet
Craw skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kan ikke være den eneste, som synes det kunne være spændende, at være med en kvinde så lav.

https://annoncelight.dk/showad/458686

Jeg har aldrig personligt synes de er sexede ser det som en person der er pressede sammen og hvergang jeg ser sådan en lille en giver mig desværre vipes over det et et barn

Skrevet

Hej Craw, tak for link.

Ja, det det kunne være spændende at være sammen med en af hendes statur.

Tror du man kan købe bare et enkelt besøg hos hende, ligesom hos en almindelig GP? Sådan som jeg læser det, lyder det som om hun kun tilbyder sugar-dating, men man ved jo aldrig.

Skrevet

Instaprofil hvor alt er fra 1 juni og därefter.

Hmm. Er nok mere fake.

Skrevet

Der har været en pige ala det, i DK tidligere, det er IKKE samme pige, hun var ikke dansk.

Hed hun ikke small- Lili / Lily eller sådan noget?

Hende dette handler om, har både Facebook og IG

Redigeret af JohnDoesen

Skrevet
JohnDoesen skrev, for 8 minutter siden:

Der har været en pige ala det, i DK tidligere, det er IKKE samme pige, hun var ikke dansk.

Og?

Begge er lavet 1 juni. Med samme billeder. Det gör hende jo ikke ägte.

Skrevet
  • Author
Massage-testeren skrev, for 26 minutter siden:

Jeg har aldrig personligt synes de er sexede ser det som en person der er pressede sammen og hvergang jeg ser sådan en lille en giver mig desværre vipes over det et et barn

Tja, som du jo selv skriver, har hun ikke statur som et barn, selvom hun er lav. Så dine associationer tænker jeg er bedst at holde for sig selv, i stedet for at begynde at tale om pædofili. For hun er ikke et barn og jeg er heller ikke til børn. Så er dét forhåbentlig på plads.

Skrevet
JohnDoesen skrev, for 11 minutter siden:

Er det hende her som du skriver om?

https://annoncelight.dk/showad/36049åö

JohnDoesen skrev, for 22 minutter siden:

Redigeret af Jysketysker

Skrevet
koontz skrev, for 44 minutter siden:

Og?

Begge er lavet 1 juni. Med samme billeder. Det gör hende jo ikke ägte.

Det gør hende heller ikke fake, og der er jo flere video og billeder på bla. Facebook

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.