Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Deuce skrev, for 3 timer siden:

Det er jo "stock" fotos og ikke fra klinikken. De piger er modeller.

Ja der er åbenbart forskel på linket og hvis man bare søger odense wellness på fjæset, dog er der et enkelt billede som ligner et reelt billede af en pige derfra.🤔

Skrevet

Der er flere forskellige kvinder på stedet, men vist ingen af dem man ser på billederne. De giver god og ret hård massage, nok den mest effektive jeg har prøvet i Odense. Der gives ingen former for ekstra ydelser. Det eneste inspirerende ved massagen er når de masserer bagdelen med underarmen, hvor de trækker underbukserne et stykke ned og en vis legemsdel bliver trykket hårdt ned i madrassen. Jeg er både blevet masseret af en midaldrende sorthåret og en ældre gråhåret kvinde. Den ældre giver den bedste massage, men vil gerne overtale en til at bestille en time selv om man kun beder om en halv. Jeg kan selvfølgelig ikke sige, om der sker noget mere i løbet af den ekstra halve time, men det tvivler jeg stærkt på.

Skrevet
  • Author

Nu tog jeg chancen og tænkte at skulle jeg have en rigtig massage, så var det måske stedet og ja du har ret Den Lange , det er sgisme en effektiv massage den gråhårede giver. Du har så også ret i din beskrivelse af det hårde tryk uden andre dikkedarer. Hun var lidt i snakkehumør så hun fortalte om andre klinikker hun tilsyneladende også har en finger på og det er alle grønne klinikker. Så ikke andre end hende derinde og blev ikke spurgt til mere end den time jeg havde bestilt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.