Hop til indhold

Sofie her 🇩🇰 i København 2730 Herlev Se mig i min lejlighed

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der ved om dette også eren skam som Lyngby?

Skrevet
  • Author

Hun har virket meget reel når jeg har skrevet med hende …

Skrevet
  • Author

Tak, det trick kendte jeg ikke. Hvis man søger på Annoncenummeret, og annoncen kommer frem, så kan stole lidt mere på det? Eller?

Skrevet
Crebse skrev, for 1 minut siden:

Tak, det trick kendte jeg ikke. Hvis man søger på Annoncenummeret, og annoncen kommer frem, så kan stole lidt mere på det? Eller?

Det må jo være op til dig at vurdere når du har læst de indlæg der kommer frem når du søger..

Skrevet
Crebse skrev, for 4 minutter siden:

Du kan søge på alle skrevne ord her, også hendes navn, men der er over 3000 indlæg med Sofie, så det kræver noget sortering.
Søger du på annoncenr. og/eller profilnavnet, så kommer kun de tråde frem, som indeholder dette.
Der kan sagtens være flere piger, som benytter samme profilnavn (som i tilfældet her), men standarden blandt de forskellige er sikkert den samme - de er jo nok oplært af den samme bagmand 😉

Skrevet
ungfyr1995 skrev, for 4 minutter siden:

Er selv lidt interresseret i hende

Var det de falske billeder og den dårlige omtale som vækkede din interesse, eller hvordan?

Skrevet
ungfyr1995 skrev, for 5 minutter siden:

Er det da en falsk profil?

Har du læst denne tråds indlæg eller laver du sjov med mig? ☺️

Skrevet
Julius skrev, for 2 timer siden:

Søger du på annoncenr. og/eller profilnavnet, så kommer kun de tråde frem, som indeholder dette.

og derfor er det meget vigtigt at kopiere det fulde link ind så alle kan se annoncenr. Når man bruger et skjult link så kan det ikke søges frem.

Så altid kopiere linket direkte fra browser, så annoncenr er synligt. Ellers er det muligt at finde i en søgning.

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, for 1 time siden:

Ellers er det muligt at finde i en søgning.

Og der skulle selvfølgelig stå “umuligt at finde i en søgning” 🙃

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.