Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen meldinger fra Korat Massage på Marievej i Esbjerg?

Det var der BKK tidligere havde til huse, men nu er flyttet til Sædding.

Jeg kan ikke finde oplysninger udover, at jeg har set reklame på ejendommen - det kunne jo være at nogen havde prøvet det af og kunne give up date :)

Redigeret af Mr. Man hilmself

Skrevet

Spændende, var ikke klar over at nogen havde overtaget lokalerne. Kan ikke umiddelbart finde noget som helst på nettet der minder om en hjemmeside eller sågar et tlf.

Her https://virmo.dk/firma/36268077-chompu-thaimassage kan man dog se at chompu thaimassage, 10-05-2026, har skiftet navn til Korat Wellness og skiftet adresse fra Lifstrup Hovedvej 7, til netop Marievej 1C.

Nu har jeg aldrig besøgt tidligere adresse, men den er vist kendt, og vist ikke for det grønne.

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Er der stadigt ingen meldinger herfra?

Har desværre ikke selv haft lejlighed til at besøge, men er da nysgerrig efter at høre hvilke oplevelser, der venter forude.

Skrevet

Har været forbi. Man kan få det hele, men det er ikke de yngste eller kønneste kvinder efter min mening.

Det matcher vist meget godt med de gamle anmeldelser jeg har set på deres gamle adresse, men ellers kender jeg ikke så meget til ejeren.

Kommer jeg igen ? Ikke lige foreløbig. Måske hvis der er rotation i pigerne og der kommer yngre/kønnere af slagsen.

Skrevet
Sku’ vi nu ikke lige... skrev, for 23 timer siden:

Har været forbi. Man kan få det hele, men det er ikke de yngste eller kønneste kvinder efter min mening.

Er de hende der er billede af du fik massage af?

Skrevet
torben35 skrev, for 57 minutter siden:

Er de hende der er billede af du fik massage af?

Nej, jeg tror det er ejeren og hende jeg skrev med på telefonen. Hun sagde at der både var yngre og ældre

Da jeg kom frem var der 2 andre, en for thai relativ høj slank ældre kvinde, som mente at det var hende jeg havde tid hos. Var ikke lige det jeg aftalte i telefonen, så jeg spurgte lidt for sjov hvor de yngre var henne, og så fik jeg hende den anden. Hun var ikke så høj og lidt mere sul på kroppen, og nok ikke lige det jeg vil kalde ung. Hun var dog sød nok og serviceminded.

Skrevet
Sku’ vi nu ikke lige... skrev, 1 time siden:

Nej, jeg tror det er ejeren og hende jeg skrev med på telefonen.

Okay jeg syntes at hun ser ud til at se godt ud 😊

Men billeder kan snyde rigtig meget 🤔

Skrevet
  • Author

Okay - tak for gode anmeldelser.

Jeg er ikke helt overbevist om det kan være en idé at troppe op der - måske det er okay og bedre end tidligere med BKK ?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.