Hop til indhold

Nogen som kan stå inde for Dansktalende naturlig skønhed - Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Lidt mere umage med overskrifterne tak.

Helst med navn og by i stedet for link i overskriften 😊

Skrevet

Der er flere der har spurgt om min oplevelse med hende, så her er mit svar. Hun er ikke trans. Nogle af billederne er falske. Jeg havde bestilt et kort møde på 15 min. Hun havde booket et hotelværelse inde på Milling Hotel i Odense, hvor vi mødtes. Virkelig kønt ansigt. Så tager hun tøjet af og der er jeg skuffet. Slatten krop. Hun starter ud med et blowjob og jeg ved ikke engang om jeg skal kalde det et blowjob. Hun placerede egentlig bare sin mund på pikken. Så bad jeg om doggy og det var som at se en lave cat-pose i yoga. Det mest falske støn efterfølgende. Så ja, ringe indlevelse, ikke så imponerende krop og boller som en der ikke ved hvad sex er.

Skrevet
Dinosaur skrev, for 22 timer siden:

Der er flere der har spurgt om min oplevelse med hende, så her er mit svar. Hun er ikke trans. Nogle af billederne er falske. Jeg havde bestilt et kort møde på 15 min. Hun havde booket et hotelværelse inde på Milling Hotel i Odense, hvor vi mødtes. Virkelig kønt ansigt. Så tager hun tøjet af og der er jeg skuffet. Slatten krop. Hun starter ud med et blowjob og jeg ved ikke engang om jeg skal kalde det et blowjob. Hun placerede egentlig bare sin mund på pikken. Så bad jeg om doggy og det var som at se en lave cat-pose i yoga. Det mest falske støn efterfølgende. Så ja, ringe indlevelse, ikke så imponerende krop og boller som en der ikke ved hvad sex er.

Skrevet
Mrspokerface skrev, for 1 minut siden:
  Dinosaur skrev, for 22 timer siden:

Tror bare ikke vi havde kemien kære sygeplejerske..

har ellers mange tilfredse kunder der elsker naturlig krop med silikonebryster;)

Billederne er opdateret da jeg har fået lavet kosmetiske ændringer😌

Skrevet
AarhusNordFyren skrev, for 23 minutter siden:

Ja ogvi bruger samme telefonnummer 🤣

Nej..

Der er samme nummer på disse 2 annoncer som denne tråd handler om:

https://annoncelight.dk/showad/460321
https://annoncelight.dk/showad/456184

Mens den anden pige med andet profilnavn har et andet nummer:

https://annoncelight.dk/showad/459999

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.