Hop til indhold

Gartner byen odense

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre.

Det her er måske et Longshot det her, men sidste år var jeg i Gartnerbyen ved en mulige spanioler portugisere virkelig sød kvinde hvor hun snakkede noget om at hun skulle hjem men kom tilbage igen.

men sidste år var jeg i Gartnerbyen ved en mulige spanioler portugisere virkelig sød kvinde hvor hun snakkede noget om at hun skulle hjem men kom tilbage igen.

Det var en fantastisk oplevelse jeg kan bare ikke finde hendes nummer eller hvor vi skrev henne og jeg gad egentlig godt at finde ud af om hun er tilbage i Odense eller kommer tilbage til Odense.

jeg har ikke så meget at gå ud fra udover at hun var noget portugisere spanioler noget i den stil jeg håber der er nogen der kan hjælpe jer 😮💨😮💨☀️

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.